تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس ماه رمضان يك آيه از كتاب خدا را قرائت كند مثل اينست كه درماههاى ديگر تمام قرآن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803030927




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هزینه 1500میلیارد ریالی برای طرح تحول سلامت در استان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: صومی خبر داد: هزینه 1500میلیارد ریالی برای طرح تحول سلامت در استان خبرگزاری پانا:محمد حسین صومی در حاشیه بازدید از دانشکده علوم پزشکی سراب گفت: تاکنون از زمان اجرایی شدن طرح تحول سلامت در استان آذربایجان شرقی حدود 1500میلیارد تومان در این بخش هزینه شده است
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱ بهمن ساعت 13:44

خبرگزاری پانا+هزینه 1500میلیارد ریالی برای طرح تحول سلامت در استان

به گزارش خبرگزاری پانا،وی با بیان اینکه اجرایی شدن این طرح به افزایش رضایت مندی مردم از خدمات بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی منجر شده است اظهارکرد:طبق بررسی ها میزان رضایت مندی عمومی مردم از زمان اجرای این طرح به بیش از 80درصد رسیده است.
قائم مقام وزیر بهداشت و درمان تصریح کرد: کاهش هزینه های درمانی خانواده ها،ماندگاری پزشکان,مقیم شدن پزشکان,هتلینگ بیمارستان ها,بهسازی و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی از اهم دستاوردهای ااجرای طرح تحول سلامت می باشد.
این مقام مسئول در حوزه سلامت استان در مورد اجرای طرح تحول سلامت در بخش بهداشتی گفت: در حوزه بهداشت رویکرد فعالیت ها به سمت تجهیز و تامین پزشک مورد نیاز خانه های بهداشت و مراکز درمانی و نیز احداث و بهسازی فضاهای فیزیکی می باشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از پیگیری تصویب چارت سازمانی دانشکده علوم پزشکی سراب خبرداد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی تبریز چارت پیشنهادی خود را به وزرات بهداشت و درمان ارسال کرده و منتظر تصمیمات ابلاغی از مرکز هستیم.
وی علت زمان بر شدن این موضوع را همزمانی آن با اصلاح چارت تشکیلاتی کل دانشگاههای علوم پزشکی کشور عنوان کرد.
این مقام ارشد استانی در حوزه سلامت در مورد درخواست راه اندازی ام ارآی در سراب گفت: اگرچه ام ارآی جز سطح بندی خدمات سلامت نمی باشد اما این درخواست مطالبه شهرستانی بوده و ما خود را موظف به پیگیری آن می دانیم.
در سراب 10خانه بهداشت در حال احداث می باشد.
محمد حسین صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریزدر جریان بازدید از  خانه های بهداشت در حال احداث شهرستان سراب گفت: در حال حاضر در شهرستان سراب 10باب خانه بهداشت در حال احداث بوده و پیش بینی می شود تا اوایل سال آینده به بهره برداری کامل برسند.
وی هزینه احداث این واحدها را 10میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با تامین مناسب پزشکان عمومی  مورد نیازبرای خانه های بهداشت هیچگونه کمبود پزشک عمومی در شهرستان سراب احساس نمی شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز همچنین از روند احداث بیمارستان 167 تختخوابی سراب بازدید و با مطلوب ارزیابی کردن روند پیشرفت طرح وعده داد: به محض تحویل موقت ساختمان بیمارستان کارهای خرید و تجهیز بیمارستان به نحو شایسته ای صورت خواهد گرفت.
تامین هزینه های درمانی یک نیازمند توسط دکتر صومی
دکتر محمد حسین صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سراب در پی درخواست امام جمعه سراب در مورد هزینه های سنگین درمانی یک بیمار تحت پوشش سازمان بهزیستی در مورد عمل جراحی و عاجز بودن خانواده بیمار از پرداخت آن  اظهارکرد:مساعدت لازم برای انجام معالجات درمانی برای این بیمار نیازمند را انجام داده و هزینه های آن را دانشگاه علوم پزشکی تبریز تقبل خواهد کرد.
سونوگرافیست خانم نیز از دیگر موارد طرح شده از طرف امام جمعه سراب بود که رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز وعده داد در این مورد مساعدت های لازم برای حضور حداقل دو روز یک متخصص خانم در سراب صورت گیرد














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن