تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818974331




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منتظر محصول جديد هوآوي باشيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ بهمن ۱۳۹۳ (۱۳:۳۷ب.ظ)
منتظر محصول جديد هوآوي باشيد هوآوي پي8 تا دو ماه ديگر از راه مي رسد.
به گزارش خبرگزاري موج، هوآوي يکي از کمپاني‌هاي بزرگ حوزه موبايل در سال 2014 بود که توانست نام محصولات چيني را بالا ببرد. اين شرکت با توليد محصولاتي نظير اسند P7 و اسند ميت 7 رقيبان قدري را به رقابت دعوت کرد. در حال حاضر محصولات هوآوي از سخت افزار قدرتمند در کنار رابط کاربري خوب استفاده مي‌کنند که اين دو با همراه هم يک برند صاحب نام را به وجود مي‌آورند.
اکنون بعد از موفقيت اسند P7، هوآوي در حال کار بر روي نسل بعدي پرچم‌داران خود است که اسند P8 ناميده خواهد شد. البته بايد بگوييم هوآوي P8، زيرا که ظاهرا هوآوي از اين پس از برند اسند استفاده نخواهد کرد.
حال گزارش‌ها حاکي از آن هستند که هوآوي تصميم دارد P8 را به عنوان يک محصول زيبا و باريک روانه بازار کند که از يک صفحه نمايش 5.2 اينچي با وضوح تصوير 1080p بهره مي‌برد. 3 گيگابايت حافظه رم نيز وظيفه ذخيره سازي اطلاعات موقت اين محصول را برعهده خواهد داشت.
هوآوي بر روي P8 يک پردازنده هشت هسته‌اي از نوع Kirin 930 قرار خواهد داد که انتظار مي‌رود شاهد سنسور اثر انگشت نيز بر روي اين محصول باشيم. احتمال دارد که P8 در اسفند ماه امسال که زمان برگزاري کنفرانس جهاني موبايل است به عنوان جايگزيني مناسب براي P7 معرفي شود.
با اين اوصاف هوآوي P8 اولين محصول بالا رده اين شرکت در سال 2015 خواهد بود که انتظار مي‌رود شاهد محصولات بيشتر و بهتري در طول سال جاري از هوآوي باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 254]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن