تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه امساك از خوردن وآشاميدن نيست بلكه روزه،خوددارى ازتمامى چيزهايى است كه خداوندسبحان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819159573




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی: توجه به انتقادات در کنار ارائه گزارش خدمات دولت مورد توجه قرار گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی:
توجه به انتقادات در کنار ارائه گزارش خدمات دولت مورد توجه قرار گیرد
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در دهه فجر در کنار گزارش خدمات دولت به سایر انتقادات احتمالی به کارهای مهم دولت نیز توجه شود، گفت: باید این نگاه غلط که دولت مسئول اشتغال همه است اصلاح شود.

خبرگزاری فارس: توجه به انتقادات در کنار ارائه گزارش خدمات دولت مورد توجه قرار گیرد



به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری امروز در نشست هم اندیشی مسئولان ارشد آذربایجان‌شرقی بر برنامه‌ریزی معیشتی و اقتصادی مردم تاکید کرد.
خطیب جمعه تبریز با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید گفت: در زمینه خدمات درمانی دولت اقدامات ارزشمندی انجام داده و این اقدام ارزشمند قابل انکار نیست.
وی گفت: در سال‌های اخیر بخش زیادی از مراجعات مردم به بیت امام جمعه تبریز در مورد هزینه‌های درمانی بالا بود و دولت در زمینه بیمه و خدمات درمانی اقدامات مهمی داشته است.
آیت‌الله مجتهد شبستری گفت: در دهه فجر امسال به این خدمات دولت پرداخته شود و در سایر انتقادات احتمالی به کارهای مهم دولت نیز توجه شود.
وی در ادامه به مسائل اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: مشکل استخدام و بیکاری در کشور و استان رفع نشده و مردم توقع استخدام در دستگاه‌های را دولتی دارند و مراجعات و نامه‌ها نیز در این زمینه زیاد است.  لزوم تصحیح فرهنگ کار امام جمعه تبریز در ادامه به لزوم تصحیح فرهنگ کار اشاره کرد و گفت: باید این نگاه غلط که دولت مسئول اشتغال همه است اصلاح شود و از طرف دیگر بستری در دولت فراهم شود که جوانان بیکار برای اشتغالزایی هدایت و توجیه شوند.
وی گفت: توصیه و موعظه ائمه جمعه و فرهنگ‌سازی در تریبون‌ها و نیز تدبیر اشتغالزایی از سوی فرمانداران باید به صورت دو جانبه مورد توجه قرار گیرد.
آیت‌الله مجتهدشبستری با بیان اینکه تعداد کارخانجات در تبریز به نسبت قبل از انقلاب هزار برابر افزایش یافته است، بیان کرد: با وجود این رشد، شاهد تعطیلی برخی کارخانجات و بیکاری در میان جوانان هستیم که دولت علاوه بر موضوع پرداخت یارانه به مسایل اقتصادی و حمایت از سرمایه‌گذاری نیز توجه کند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی به لزوم صرفه‌جویی اقتصادی در میان مردم تاکید کرد و گفت: اسراف در بخش‌های مختلف مشاهده می‌شود و علاوه بر مردم باید مسئولان امر نیز در این زمینه همراهی و تدبیر لازم داشته باشند. روحانیت خط مقدم مسائل فرهنگی است عضو خبرگان رهبری روحانیت را خط مقدم مسایل فرهنگی دانست و گفت: حملات فرهنگی از هر زمان بیشتر شده است و در این میان و با توجه به امنیت نظامی بالا در کشور و حضور مردم در صحنه و وجود نعمت ولایت فقیه که تهدیدات نظامی را خنثی کرده است، تمرکز بر حملات فرهنگی است. انتهای پیام/60002/ع30

93/11/01 - 13:35





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن