تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819246791




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنگ تمام عیار والیبالی در مهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: جنگ تمام عیار والیبالی در مهران خبرگزاری پانا: هفته چهارم دور برگشت لیگ برتر والیبال روزهای چهارشنبه و پنج شنبه یکم و دوم بهمن ماه با شش مسابقه پیگیری خواهد شد که دیدار میزان خراسان - شهرداری زاهدان و وزارت دفاع – متی ورامین از مهمترین مسابقه های این هفته است.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱ بهمن ساعت 12:42

خبرگزاری پانا+والیبال

به گزارش  خبرگزاری پانا، هفته چهارم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام زنده یاد حسین معدنی روز چهارشنبه با دو دیدار در شهرهای گنبد و کرج و روز پنج شنبه با چهار مسابقه در شهرهای تهران (دو دیدار)، مشهد و ارومیه پیگیری خواهد شد. تیم های بازرگانی جواهری گنبد و شهرداری تبریز از ساعت 17 روز چهارشنبه یکم بهمن ماه در سالن المپیک گنبد به مصاف یکدیگر می روند تا هفته چهارم دور برگشت لیگ برتر والیبال آغاز شود.
تبریزی ها در بازی رفت که میزبان بودند سه بر صفر به پیروزی رسیدند و حالا باید انتظار دیداری مشکل برابر تیم جواهری و علاقمندان به این تیم در گنبد داشته باشند.
شهرداری تبریز با 19 امتیاز در رتبه سوم گروه یک قرار دارد و جواهری گنبد با 15 امتیاز در جایگاه چهارم است، بنابر این شکست تبریزی ها تغییری در جایگاه این تیم نخواهد داشت اما شهرداری تبریز را از رقابت نزدیک با پیکان دور خواهد کرد.
در دیگر مسابقه روز چهارشنبه هفته یازدهم لیگ برتر والیبال، تیم های سایپا البرز و نوین کشاورز در سالن انقلاب کرج به مصاف یکدیگر می روند.
این مسابقه که از گروه دوم برگزار می شود، برای نوین کشاورز اهمیت خاصی دارد زیرا برتری در آن سومین پیروزی متوالی را برای شاگردان مسعود آرمات به ارمغان خواهد آورد.
نارنجی پوشان در حال حاضر با 9 امتیاز در رتبه ششم این گروه قرار دارند و نوین کشاورز با 16 امتیاز در جایگاه سوم جدول است. پیروزی نوین کشاورز برایش تغییری در جدول نخواهد داشت اما سایپا در صورت کسب سه امتیاز می تواند یک پله صعود در جدول را تجربه کند.
چهار دیدار دیگر لیگ برتر والیبال در این هفته روز پنج شنبه در شهرهای تهران (دو دیدار)، مشهد و ارومیه برگزار می شود.
تیم پیکان که با 19 امتیاز در رتبه دوم جدول گروه یک قرار دارد، در نخستین مسابقه این هفته تهران در روز پنج شنبه به مصاف ارتعاشات صنعتی ایران می رود. دیدار رفت دو تیم سه بر صفر به سود خودرو سازان به پایان رسید و سه امتیاز دیدار برگشت برای پیکان که به دنبال کسب صدر جدول است، اهمیت زیادی برای این تیم دارد. بنابر این نوجوانان ملی پوش ایران که در تیم ارتعاشات بازی می کنند، دیدار سختی برابر پیکان خواهند داشت.
دو تیم وزارت دفاع و متین ورامین حساس ترین مسابقه هفته چهارم دور برگشت لیگ برتر والیبال را در خانه والیبال برگزار می کنند. متین ورامین با 21 امتیاز در رتبه دوم جدول است و با صدرنشین گروه نیز هم امتیاز است، از سوی دیگر وزارت دفاع که در دور برگشت هنوز طمع شیرین پیروزی را نچشیده است، برای حفظ جایگاه چهارمی خود نیاز مبرم به سه امتیاز این مسابقه دارد.
تیم والیبال شهرداری ارومیه نیز که در دو هفته گذشته لیگ برتر پیروزی نداشته است، این هفته در سالن شش هزار نفری غدیر به مصاف قعرنشین جدول گروه دوم این رقابت ها می رود.
شهرداری ارومیه با کسب سه امتیاز این مسابقه می تواند کمی از نگرانی های ارومیه را برای از دست دادن صدر جدول کم کند. زیرا متین ورامین با 21 امتیاز در تعقیب این تیم است و اگر شهرداری ارومیه امتیازی از دست دهد، دیگر جبرانش برای این تیم سخت خواهد بود.
آخرین مسابقه هفته یازدهم لیگ برتر والیبال در سالن مهران مشهد برگزار می شود. تیم میزان در این مسابقه به مصاف شهرداری زاهدان می رود که هدایت آن را جبار قوچانژاد سرمربی سابق میزان بر عهده دارد. میزان در بازی رفت و در زاهدان سه بر یک مغلوب شد و این هفته بازیکنان و کادر فنی میزان انگیزه خاصی برای جبران شکست دور رفت دارند.
شهرداری زاهدان در حال حاضر با 11 امتیاز در رتبه پنجم جدول است و میزان با 20 امیتاز جایگاه دوم جدول را در اختیار دارد.
برنامه کامل دیدارهای هفته چهارم دور برگشت و نتایج دور رفت این رقابت ها به قرار زیر است:
چهارشنبه یکم بهمن ماه:

گنبد، سالن المپیک: ساعت 17
بازرگانی جواهری گنبد – شهرداری تبریز
نتیجه دور رفت: شهرداری تبریز 3- بازرگانی جواهری صفر

کرج، سالن انقلاب: ساعت 17
سایپا البرز – نوین کشاورز
نتیجه دور رفت: سایپا البرز 3 – نوین کشاورز 2

پنج شنبه دوم بهمن ماه:

تهران، خانه والیبال: ساعت 15
ارتعاشات صنعتی ایران – پیکان تهران
نتیجه دور رفت: پیکان تهران 3 – ارتعاشات صنعتی ایران صفر

تهران، خانه والیبال: ساعت 17
وزارت دفاع – متین ورامین
نتیجه دور رفت: متین ورامین صفر – وزارت دفاع 3

ارومیه ، سالن غدیر : ساعت 17
شهرداری ارومیه – پارس مهر فارس
نتیجه دور رفت: پارس مهر فارس صفر – شهرداری ورامین 3

مشهد، سال مهران : ساعت 17
میزان خراسان – شهرداری زاهدان
نتیجه دور رفت : شهرداری زاهدان 3- میزان خراسان یک
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن