تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819565837




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بندر شهيد رجايي ميزبان همايش آموزشي هسته هاي گزينش تابعه وزارت راه و شهرسازي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ بهمن ۱۳۹۳ (۱۱:۱۲ق.ظ)
بندر شهيد رجايي ميزبان همايش آموزشي هسته هاي گزينش تابعه وزارت راه و شهرسازي همايش دوروزه آموزشي اخلاق با شرکت مديران و اعضاء هسته‌هاي گزينش تابعه وزارت راه و شهرسازي به همت هسته گزينش سازمان بنادر و همکاري اداره کل بنادر و دريانوردي هرمزگان اوايل بهمن‌ماه به ميزباني بندر شهيد رجايي برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، عليرضا مسعودي مدير هسته گزينش سازمان بنادر و دريانوردي ضمن اعلام اين خبر گفت: 85 نفر از مديران، اعضا و گزينشگران هسته‌هاي تابعه وزارت راه و شهرسازي يکم و دوم بهمن‌ماه سال جاري به‌منظور شرکت در يک همايش آموزشي دوروزه در بزرگ‌ترين بندر تجاري ايران گردهم مي‌آيند.
وي ادامه داد: آقايان سيد سعيد سيدعلايي معاون توسعه مديريت و منابع وزارت راه و شهرسازي و دبير هيأت مرکزي گزينش اين وزارتخانه، احمد کمايي مديرکل دبيرخانه اين هيأت و ابراهيم ايدني مديرکل بنادر و دريانوردي هرمزگان از جمله مقاماتي خواهند بود که در آيين افتتاحيه اين همايش حضور خواهند داشت.
به گفته مسعودي، تدريس مباحث آموزشي در اين همايش را حجت‌الاسلام سعيد رجايي از اساتيد حوزه و دانشگاه بر عهده خواهد داشت.
مدير هسته گزينش سازمان بنادر و دريانوردي هدف از برگزاري اين همايش آموزشي را آشنا کردن فراگيران با اصول اخلاقي عنوان کرد که گزينش گران در تعامل با افراد و بررسي پروندهاي گزينش انها بايد رعايت کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن