تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همانا نفرت انگیزترین مخلوق خدا بنده ای است که مردم از شرّ زبان او پرهیز می کنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820753660




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نهادینه شدن فرهنگ در جامعه، ضرورت دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار چهارمحال و بختیاری: نهادینه شدن فرهنگ در جامعه، ضرورت دارد خبرگزاری پانا:استاندار چهارمحال و بختیاری در بازدید از حوزه هنری استان گفت: نهادینه شدن فرهنگ در جامعه و توجه به آن ضروری است.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱ بهمن ساعت 11:04

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا،قاسم سلیمانی دشتكی تأكید كرد: به همین منظور، مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی فرهنگی و هنری باید برنامه‌ریزی‌های علمی و كارشناسی با اولویت نهادینه شدن فرهنگی در جامعه را در دستور كار خود قرار دهند.

وی افزود: مدیریت ارشد چهارمحال و بختیاری، از برنامه‌های فرهنگی و هنری مربوط به این موضوع حمایت و اعتبارات لازم در این زمینه را تخصیص می‌دهد.

سلیمانی دشتكی تصریح كرد: كمبود تخصیص اعتبارات مربوط به حوزه هنری چهارمحال و بختیاری، به عنوان یكی از مشكلات اصلی هنرمندان استان محسوب می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفتك به همین منظور، وضعیت اعتبارات حوزه هنری استان، در حضور معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار، بررسی، بازنگری و رفع می‌شود.

وی بازنگری در وضعیت سینماهای استان چهارمحال و بختیاری را ضروری اعلام و خاطرنشان كرد: با این اقدام می‌توان برای ارتقای كمی و كیفی سینماهای استان، برنامه‌ریزی علمی و كارشناسی انجام داد.

سلیمانی دشتكی اظهار داشت: همكاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در رابطه با برنامه‌ریزی برای ارتقای وضعیت كمی و كیفی سینماهای چهارمحال و بختیاری، ضرورت دارد.

وی بررسی مشكلات مربوط به جامعه فرهنگی و هنرمندان چهارمحال و بختیاری را جزو برنامه‌های اولویت‌دار مسئولان ارشد این استان برشمرد و افزود: به همین منظور، بایستی حوزه هنری، نسبت به شناسایی مشكلات این قشر از جامعه، اقدامات لازم را در سریع‌ترین زمان ممكن، انجام دهد.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: تصمیم‌گیری برای فعالان بخش فرهنگ و هنر استان و برنامه‌ریزی برای رشد همه جانبه و پویای این گروه از افراد جامعه نیز، به صورت خاص، مورد توجه مسئولان ارشد این استان قرار دارد.

وی اضافه كرد: برنامه‌ریزی برای ارتقای فعالیت‌های كمی و كیفی هنرمندان عضو حوزه هنری چهارمحال و بختیاری، از تأثیر بسزا و مطلوبی در راستای افزایش شاخص‌های توسعه‌ای فرهنگی و هنری برخوردار است.

سلیمانی دشتكی عنوان داشت: مشكلات حوزه هنری چهارمحال و بختیاری، در نشست‌های كارشناسی و براساس معیارهای علمی و تخصصی بررسی و زمینه رفع این مشكلات در كوتاه‌ترین زمان ممكن فراهم می‌شود.

وی اظهار كرد: افزایش اعتبارات حوزه هنری چهارمحال و بختیاری می‌تواند زمینه افزایش فعالیت‌های بیشتر در این بخش و كسب موفقیت‌های جهانی، ملی، منطقه‌ای و استانی را برای هنرمندان فراهم كند.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولان و برنامه‌ریزان ارشد استان، همچنین بایستی تخصیص‌های اعتباری مربوط به بخش هنر این استان را تجدید نظر كنند.

وی تأكید كرد: با این اقدام زمینه رشد همه جانبه فعالیت‌های فرهنگی و هنری، به ویژه اقدامات زیرمجموعه حوزه هنری چهارمحال و بختیاری، فراهم و عملیاتی می‌شود.

سلیمانی دشتكی افزود: مسئولان چهارمحال و بختیاری، همچنین برای نحوه مدیریت و چگونگی استفاده از فضای فیزیكی فرهنگسراهای این استان، برنامه‌ریزی می‌كنند.

وی تصریح كرد: چهارمحال و بختیاری از پتانسیل بسیار خوبی در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری برخوردار بوده كه برنامه‌ریزی برای درخشش استعدادهای پنهان در این زمینه، بایستی جزو اولویت‌های مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط، به ویژه حوزه هنری این استان قرار گیرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن