تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام مى‏گيرد و تصويب آن در شب بيست ويكم و تنفيذ آن در شب بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819608409




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روابط ايران و بنگلادش بسيار درهم تنيده و نزديک است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ بهمن ۱۳۹۳ (۱۱:۰ق.ظ)
لاريجاني در ديدار همتاي بنگلادشي؛ روابط ايران و بنگلادش بسيار درهم تنيده و نزديک است رئيس مجلس گفت: ايران هميشه علاقه داشته تا روابط دوستانه‌اش با کشور بنگلادش ارتقا يابد و نقش گفت‌وگوهاي پارلماني در توسعه و گسترش روابط بسيار موثر است.
به گزارش خبرگزاري موج، علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي که براي شرکت در دهمين اجلاس اتحاديه مجالس کشورهاي عضو سازمان همکاري‌ اسلامي به ترکيه سفر کرده است، روز (سه‌شنبه 30 دي‌ ماه) با فاضلي ربي نايب‌ رئيس مجلس کشور بنگلادش ديدار و گفت‌وگو کرد.
در ابتداي اين ديدار علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي کشورمان با ابراز خرسندي از اين ملاقات اظهار داشت: ايران هميشه علاقه داشته تا روابط دوستانه‌اش با کشور بنگلادش ارتقا يابد و نقش گفت‌وگوهاي پارلماني در توسعه و گسترش روابط بسيار موثر است.
وي با تأکيد بر گسترش روابط اقتصادي ميان دو کشور تصريح کرد: بايد در دهمين اجلاس اتحاديه مجالس کشورهاي اسلامي به مسائل مهمي که در رفع مشکلات جهان اسلام نقش دارد، توجه شود.
لاريجاني با محکوم کردن توهين به ساحت مقدس پيامبر اکرم (ص) ادامه داد: اگر اختلاف جزئي در بين کشورهاي اسلامي وجود داشته باشد، بايد تلاش شود با گفت‌وگو اين مشکلات و اختلافات رفع شود و به بيگانگان اجازه دخالت در مسائل ميان مسلمانان داده نشود.
رئيس مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان کرد: جنايت‌هاي صهيونيست‌ها مخصوصاً حمله تروريستي اخيرشان، نشان از ماهيت تروريستي اين رژيم جعلي دارد.
در ادامه اين ديدار فاضلي ربي با ابراز خرسندي از ديدار با علي لاريجاني گفت: روابط ايران و بنگلادش بسيار درهم تنيده و نزديک است و گوياي اين مطلب وجود کلمات و اصطلاحات مشابه زبان فارسي در زبان مردم بنگلادش است.
نايب‌ رئيس مجلس بنگلادش همچنين با اشاره به ضرورت ارتقاي سطح فعلي همکاري‌هاي ميان ايران و بنگلادش، گفت: دو کشور مي‌توانند در زمينه‌هاي اقتصادي، سياسي و فرهنگي همکاري‌هاي گسترده‌تري داشته باشند و ارتباط ميان پارلمان‌هاي دو کشور مي‌تواند بسترهاي لازم براي ارتقاي سطوح فوق را فراهم کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن