تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802958501




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبیر کمیته پژوهش ستاد کنگره شهدای قزوین خبر داد اجرای 56 پروژه فرهنگی کنگره شهدای قزوین تا سال 96


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دبیر کمیته پژوهش ستاد کنگره شهدای قزوین خبر داد
اجرای 56 پروژه فرهنگی کنگره شهدای قزوین تا سال 96
دبیر کمیته تدوین و پژوهش ستاد کنگره شهدای قزوین از اجرای 56 پروژه فرهنگی به همت این ستاد تا سال 96 در این استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: اجرای 56 پروژه فرهنگی کنگره شهدای قزوین تا سال 96



سردار ابوالحسن کبیری در حاشیه برگزاری نخستین همایش ورزشکاران دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین، با اشاره به افتخار آفرینی‌های رزمندگان قزوینی در جنگ و آرام سازی‌های بعد از جنگ در مقاطع مختلف اظهار کرد: ما اگر 80 سال نیز برای تدوین گنجینه‌ای برای هشت سال دفاع مقدس تلاش کنیم باز هم جای کار دارد.
وی با اشاره به وجود خاطرات بسیار زیاد و ارزشمند دوران دفاع مقدس در بین رزمندگان عنوان کرد: این خاطرات را می‌توان در قالب چند قسمت فیلم و سریال و چندین جلد کتاب ارزشمند پیاده کرد؛ این اقدام نیاز به هماهنگی و همت همه مجموعه‌ها دارد و امیدواریم این اتفاق ارزشمند برای نشان دادن اقدامات موثر رزمندگان و شهدای قزوین در هشت سال دفاع مقدس رخ دهد.
دبیر کمیته تدوین و پژوهش ستاد کنگره شهدای قزوین در ادامه با اشاره به اراده کنگره شهدا برای اجرای 56 پروژه فرهنگی افزود: تا سال 96 این پروژه‌ها که از جامعیت بالایی برخوردارند اجرا خواهد شد و تمام آثار اقشار بسیج در دفاع مقدس اعم از پزشکان، پرستاران، مهندسان، مخابرات و باقی افراد و اصنافی که در دفاع مقدس نقش داشتند، جمع‌آوری خواهد شد.
وی با اشاره به اهمیت جمع‌آوری آثار دفاع مقدس عنوان کرد: روزی خواهد شد بگویند کبیری نیست و این اتفاق برای همه ما خواهد افتاد؛ پس قبل از وقوع چنین اتفاقی باید خاطرات رزمندگان به هر صورت که مقدور است جمع‌آوری شده و حق رزمندگان ادا شود تا در آینده جوانان ما و نسل‌های بعد بدانند چه روزهایی را در دفاع مقدس سپری کرده‌ایم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین نیز در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: رزمندگان ما در جبهه‌ها با پرداختن به امر ورزش برای ایجاد نشاط، شادابی، ارتقای روحیه جمع‌گرایی و همدلی بیشتر، بین یکدیگر درس خوبی را به ما دادند و امروز باید بین جوانان ورزش را نهادینه کنیم.
محمد مشهدی آقایی ادامه داد: قهرمانی امروز جوانان ما مرهون ایستادگی دیروز رزمندگان است و باید از تمام ظرفیت‌های فرهنگی موجود استفاده کنیم و جوانان را به سمت ورزش سوق دهیم چراکه تحقق این کار گشایش درب پیشبرد اهداف فرهنگی است.
وی با اشاره به زوایای فرهنگی آثار دفاع مقدس عنوان کرد: پرداختن به آثار دفاع مقدس، القای فرهنگ تواضع و عدم فخر‌فروشی بین مدال آورانمان را به دنبال خواهد داشت چراکه غرور موجب توقف رشد و تعالی ورزشکارانمان می‌شود.
این مسئول در ادامه با اشاره به کسب مدال در میادین مختلف ورزشی عنوان کرد: کسب مدال در مسابقات در هر رده و جایگاهی نباید موجب فخرفروشی شود.
گفتنی است این همایش با حضور سردار ابوالحسن کبیری دبیر کنگره شهدای قزوین، داوود محمدی نماینده مردم قزوین، محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان و دیگر مسئولان برگزار شد.
انتهای پیام/77016/خ30

93/11/01 - 09:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن