تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بالاترين درجه دانايى، تشخيص اخلاق از يكديگر و آشكار كردن اخلاق پسنديده و سركوب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806910338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«گرنی و گریم» ایرانی چگونه محبوب شد؟/ درخشش یک ایده کلاسی -


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گفتگوی مهر با طراح جوان بازی؛
«گرنی و گریم» ایرانی چگونه محبوب شد؟/ درخشش یک ایده کلاسی

بازی گرنی و گریم


شناسهٔ خبر: 2467515 چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۱
فرهنگ > صنایع فرهنگی

طراح بازی ایرانی «گرنی و گریم» ضمن تشریح فرآیند تولید و توزیع این بازی می‌گوید: توجه داشته باشید که تمام این موارد برای گروه ما «اولین» بود. به گزارش خبرنگار مهر، بازی ایرانی «گرنی و گریم» از خوش اقبال‌ترین بازی‌های اندرویدی چند ماه اخیر در میان بازی‌بازهای ایرانی بوده‌است. بازی ساده‌ و کم حجمی که از نظر زیبایی بصری و هیجان بازی توانسته حتی برخی نمونه‌های خارجی را هم پشت سر بگذارد. این بازی اما حاصل کار یک تیم حرفه‌ای و پرسابقه نیست!«گرنی و گریم» در واقع پروژه پایانی یک تیم چهارنفره است که پس از طی یک دوره آموزشی در انستیتو ملی بازی‌سازی ایران ایده اولیه‌ آنرا طراحی و با اجرا و اصلاح گام به گام آن را به نسخه نهایی که امروز در دسترس مخاطبان است تبدیل کردند.زینب‌السادات موسوی یکی از اعصا این گروه چهارنفره و در واقع طراحی بازی «گرنی و گریم» درباره تولد این بازی به خبرنگار مهر می‌گوید: اعضا گروه تولید این بازی ۴ نفر از دانش‌پژوهان انستیتو ملی بازی‌سازی هستند که پس از ترم اول و دوم در یکی از «گیم جمع» ها به این ایده ر سیدند.
بازی گرنی و گریم
موسوی گفت: گیم‌جمع‌ها در واقع گعده‌هایی بود که در‌آن ایده‌های متنوعی می‌بایست ظرف مدت زمانی مشخص از سه روز تا چند هفته به نتیجه برسند و در این جمع‌ها هر گروه می‌بایست برمبنای چند کلیدواژه مشخص تولید یک بازی را از ایده‌پردازی تا اجرا طراحی می‌کرد.وی افزود: در یکی از همین گیم‌جمع‌ها بود که صرفا به دلیل اینکه طرحی برای کار کردن و ارائه داشته باشیم ایده «گرنی و گریم» شکل گرفت و نسخه اولیه آن ساخته شد که با توجه به تجربه اندک ما در آن ایام با آنچه امروز به عنوان نسخه نهایی شاهدش هستید تفاوت‌های بسیاری داشت.طراح بازی «گرنی و گریم» ادامه داد: در همان مراحل اولیه بازخوردهای بسیار خوبی نسبت به همان نسخه ابتدایی داشتیم که تیم ما را علاقمند کرد که فرآیند کامل کردن آن را ادامه دهیم. با همان چهار نفر کار را گام به گام اصلاح کردیم و در این مسیر اساتید مرکز رشد بازی‌سازی هم کمک‌های بسیاری به ما کردند.موسوی درباره کیفیت فنی طراحی این بازی گفت: در ابتدا این بازی را برای استفاده در سیستم‌های PC طراحی کرده بودیم اما بعد با راهنمایی اساتید تصمیم گرفتیم نسخه اندرویدی آن را هم تولید کنیم که خوشبختانه با استقبال هم مواجه شد.
بازی گرنی و گریم
وی در ادامه تصریح می‌کند: توجه داشته باشید که تمام این موارد برای گروه ما «اولین» بود با همین تجربه اول وقتی کار در شهریور ماه در کافه بازار عرضه شد خیلی زود به رکورد ۸۰ هزار دانلود دست پیدا کرد که خودمان هم انتظار این استقبال را نداشتیم. البته در موارد دیگر درباره استانداردهای یک بازی انتظارمان بسیار بالاتر از این از خودمان بود.موسوی در پایان درباره همکاری و همراهی این گروه در حوزه بازی‌سازی پس از تجربه «گرنی و گریم» گفت: برخلاف گروه‌های مشابه دیگر ما گروهی بودیم که ۲ تا ۳ سال به صورت مستمر باهم فعالیت داشتیم و این همراهی خوبی بود اما در حال حاضر هر یک از اعضا به دنبال فعالیت‌های خاص خود است و بنده هم مشغول طراحی بازی تازه‌ای هستم.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن