تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820574997




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس هیئت کبدی همدان خبر داد حضور 3 کبدی‌کار همدانی در رقابت‌های دهه فجر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس هیئت کبدی همدان خبر داد
حضور 3 کبدی‌کار همدانی در رقابت‌های دهه فجر
رئیس هیئت کبدی استان همدان گفت: دو ملی‌پوش در بخش آقایان و یک ملی‌پوش نیز در بخش بانوان در رقابت‌های دهه فجر حضور خواهند داشت.

خبرگزاری فارس: حضور 3 کبدی‌کار همدانی در رقابت‌های دهه فجر



محمود کوثری‌فرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان، اظهار داشت: کبدی استان در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته و ورزشکاران این رشته نیز موفقیت‌های بسیاری برای استان کسب کرده‌اند.
وی موفقیت‌ها را حاصل تلاش ورزشکاران بیان کرد و گفت: کبدی استان از وجود مربیان خوبی بهره می‌برد که با پرورش ورزشکاران مطرح در این رشته، حضوری پررنگ با تلاش آنان در عرصه کبدی کشور رقم خورده است.
رئیس هیئت کبدی همدان افزود: کبدی‌کاران همدانی با درخشش در مسابقات مختلف موفق ظاهر شدند و تعدادی از این ورزشکاران نیز موفق به حضور در اردو‌ی تیم‌های ملی شدند.
کوثری‌فرد با اشاره به حضور سه کبدی‌کار استان در تیم‌های ملی بیان داشت: سه ورزشکار دعوت شده به اردو‌های تیم ملی با عملکرد خوب جایگاه خود را در تیم ملی ثابت کردند و در مسابقات دهه فجر با لباس تیم ملی به میدان خواهند رفت.
وی با بیان اینکه در بخش آقایان مرتضی کولیوند و امین طهماسبی در تیم ملی حضور دارند، ابراز داشت: در بخش بانوان نیز رابعه غفاری به عنوان ملی‌پوش در رقابت‌های دهه فجر حضور خواهد داشت.
رئیس هیئت کبدی استان همدان یادآور شد: ذکریا محبعلی مربی خوب استان نیز به عنوان مدیر فنی تیم ملی جوانان این تیم را در رقابت‌ها همراهی می‌کند.
وی در خصوص مسابقات دهه فجر اظهار داشت: مسابقات دهه فجر قهرمانی جوانان آسیا با حضور 10 تیم در بخش آقایان و 10 تیم در بخش بانوان از 25 بهمن ماه در گرگان برگزار خواهد شد و سه کبدی‌کار همدانی نیز به عنوان ملی‌پوش در این رقابت‌ها حضور دارند.
کوثری فرد با بیان اینکه کبدی‌‎کاران استان در سطح بالایی قرار دارند، ابراز کرد: دعوت‌شدگان به اردو‌های تیم ملی از استان چشمگیر بوده که این مهم حاصل تلاش ورزشکاران و مربیان فعال در کبدی است.
وی در پایان کبدی همدان را دارای پشتوانه قوی دانست و افزود: امیدواریم با شناسایی استعداد‌های بیشتری در این رشته بیش از گذشته موفقیت‌هایی را برای استان کسب کنیم.
انتهای پیام/89018/ش20

93/11/01 - 00:07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن