تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818760734




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر خبر داد افتتاح 7 پروژه راه و شهرسازی ملایر در دهه فجر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر خبر داد
افتتاح 7 پروژه راه و شهرسازی ملایر در دهه فجر
رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر از افتتاح هفت پروژه راه و شهرسازی ملایر همزمان با ایام مبارک دهه فجر خبر داد.

خبرگزاری فارس: افتتاح 7 پروژه راه و شهرسازی ملایر در دهه فجر



آرش آزادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر راه‌های زیر پوشش حوزه استحفاظی ملایر را 903 کیلومتر عنوان کرد و اظهار داشت: این راه‌ها شامل بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی  است.
وی با اشاره به خدمات انجام شده اداره راه و شهرسازی ملایر از افتتاح هفت طرح این اداره همزمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت دهه فجر در ملایر خبر داد.
رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر تصریح کرد: از این تعداد سه پروژه در حوزه مسکن شامل یک‌هزار و 226 واحد در قالب تعاونی مسکن مشاغل آزاد، تک‌سازان الوند و پروژه‌های خودمالکین است.
وی اعتبارات هزینه شده برای این پروژه‌ها را در بخش مسکن 674 میلیارد و 300 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این اعتبارات به صورت تسهیلات و آورده اعضا بوده است.
آزادی از افتتاح چهار پروژه در بخش راه در دهه فجر خبر داد و افزود: این پروژه‌ها نیز شامل روکش آسفالت ملایر، توره به طول 6 کیلومتر، با اعتباری بالغ بر 820 میلیون تومان و روکش آسفالت محور همدان، ملایر، توره به طول 12 کیلومتر و اعتباری بالغ بر 250 میلیون تومان است.
وی روکش آسفالت محور علی‌آباد دمق به طول یک کیلومتر با اعتباری بالغ بر 704 میلیون تومان و بهسازی و آسفالت راه روستایی علیجوق شامل اجرای بیس و آسفالت به طول 5.5 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 750 میلیون تومان را دو طرح دیگر اداره راه و شهرسازی ملایر در دهه فجر برشمرد.
رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر اضافه کرد: محل تامین اعتبارات این چهار طرح نیز، از اعتبارات ملی و استانی بوده است.
وی با اشاره به به اجرای طرح زمستانی این اداره در ملایر گفت: با شروع فصل زمستان و اولین بارش سنگین برف در ملایر، راهداران شهرستان اقدامات خود را در جاده‌ها و راه‌های شهرستان به نحو مطلوبی انجام دادند.
آزادی تصریح کرد: 77 نفر نیروی انسانی در طرح زمستانی اداره با 46  دستگاه ماشین‌آلات راهداری به صورت مستمر به مسافران در جاده‌های شهرستان خدمت‌رسانی می‌کنند.
وی یادآور شد: مقدار 7 هزار تن ماسه و نمک نیز توسط اداره راه در ملایر ذخیره شده که همزمان با بارش برف هفته گذشته در جاده‌های شهرستان نمک‌پاشی شد. رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر خاطرنشان کرد: پنج راهدارخانه شهرستان نیز شامل راهدارخانه یونس واقع در محور ملایر ـ بروجرد ، راهدارخانه آورزمان واقع در محور ملایر ـ نهاوند، راهدارخانه شهیدافزا در محور ملایر ـ همدان، راهدارخانه زنگنه در محور ملایر ـ اراک و راهدارخانه مرکزی واقع در اداره در طرح زمستانی به صورت شبانه‌روزی فعالیت دارند.
انتهای پیام/89013/

93/10/24 - 09:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن