تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):فاطمه بانوى زنان بهشت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817002581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

کمک : شبیه سازی خاک -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: کمک : شبیه سازی خاک Pars 3d 28 دي 1389, 12:40با درود فراوان اساتید محترم اگه میشه کمک کنید . آیا میشه با مکس یک زمینه خاکی یا مثلا یک تپه خاکی رو شبیه سازی کرد که وقتی یک شخصیت روی اون پرت بشه ویا از اون بالا بره مثل واقیت مثلا پای شخصیت داخل خاک بره ویا خاک حرکت کنه ؟ یکی از اساتید گفته که نرم افزار xsi این قابلیت رو داره . خواهشن راهنمایی کنید ،اگر کسی هم آموزشی در این باره داره ممنون میشم . سپاسگذارم. m3d 28 دي 1389, 14:26این کار رو بیشتر با دینامیک و جلوه های ذره ای انجام میدن . من هم شنیدم که xsi softimage قدرت شبیه سازی پارچه و دینامیک بالایی داره. فکر میکنم . یه راهم به ذهنم رسید : اگه منظورت مثلا مودن رد پای کراکتر به عمق یکی دو سانتی متره شما بیا با متحرکسازی متریال اینکارو انجام بده . یعنی یه تصویر آلفای سیاه و سفید از جای پا درست کن بعد اونو به کانال بامپ متریال خاکت نسبت بده . بعدش مقدار بامپ رو در طی یه بازه زمانی به مقدار مثلا منفی 100 کاهش بده. ehsan_nekooee 28 دي 1389, 14:51برای بلندشدن خاک جای رد پا از Pflow مکس می تونی استفاده کنی. یه Pflow source بذار جایی که باید گرد و خاک بلند شه. طی فرضا 5 فریم تعداد پارتیکل هاشو 100 یا 1000 تا بذار و بعد از چند فریم دوباره صفرش کن. ashkan_mmb 28 دي 1389, 16:05میتونی از collision map هم استفاده کنی تا مکان دقیق رد پاها رو به دست بیاری و با استفاده از دیسپلیس فرورفتگی رو به وجود بیاری. Pars 3d 28 دي 1389, 18:27با درود فراوان اساتید محترم ، از راهنماییاتون خیلی ممنون . یک سوال دیگه ، با این ترفند ها کار واقعی به نظر میرسه یا نه ؟ راستی بچه ها کسی آموزش کامل ( موضوعی که طرح کردیم ) در xsi رو سراغ نداره ؟ بازم ممنون از راهنماییاتون . سپاسگذارم. ehsan_nekooee 28 دي 1389, 18:40اینجارو ببین: سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1447]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن