تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813032448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلات آموزش و پرورش بدون مشارکت مردمی و خیرین قابل حل نیست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرآموزش وپرورش ناحیه سه کرج: مشکلات آموزش و پرورش بدون مشارکت مردمی و خیرین قابل حل نیست خبرگزاری پانا:اولین جلسه قطبی مدیران مدارس ابتدایی شهر ماهدشت با حضور مدیر ومعاون آموزشی آموزش وپرورش ناحیه سه کرج برگزارشد.
۱۳۹۳ سه شنبه ۳۰ دي ساعت 21:17

خبرگزاری پانا+مدیرآموزش وپرورش ناحیه سه کرج

به گزارش خبرنگار پانا،اولین جلسه قطبی مدیران مدارس ابتدایی شهر ماهدشت با حضور عبدالکریم رستمی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3کرج و محمدعلی موسایی معاون آموزشی در دبستان عدالت این شهر تشکیل شد.
در این نشست رستمی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3کرج ضمن تبریک آغاز سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه ریزی دقیق و کیفی برای اجرای مراسم ایام ا... دهه فجر را مهم دانسته از مدیران مدارس خواست اهداف و دستاوردهای سی و شش ساله انقلاب اسلامی را برای دانش آموزان به درستی تبیین و تشریح کنند.
رستمی در زمینه تعامل مسئولین  آموزش وپرورش با مدیران شهری ماهدشت افزود: تعامل با اعضای شورای اسلامی و شهرداری در خصوص هوشمندسازی کلاس های درسی و تخصیص زمین جهت ساخت یک باب مدرسه 6کلاسه و یک باب هنرستان فنی وحرفه ای در این شهر انجام گرفته، به محض تحویل زمین اقدامات لازم انجام خواهدشد.
وی اظهار داشت: مشکلات آموزش و پرورش بدون مشارکت مردم و خیرین مدرسه ساز قابل حل نبوده و نیاز به مشارکت خیرین محترم مدرسه ساز و بخش خصوصی در احداث مدارس و تجهیز واحد های آموزشی کاملا محسوس است.
رستمی با اشاره به بحث دانش افزایی معلمان تشریح کرد: در دنیای امروز علم و دانش حرف اول را می زند که این امر می طلبد مدیران و معلمان و آموزگاران خود را به سلاح علم و دانش و مهارت های شغلی تجهیز نمایند.
در این جلسه در خصوص حل مسائل مشکلات مدارس ابتدایی شهر ماهدشت تصمیمات لازم اتخاذ شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن