تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه نفس از لذتهاى دنيوى سودمندترين روزه‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821181990




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگي ايران براي تداوم گفت‌وگوهاي صريح با عربستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ دي ۱۳۹۳ (۲۰:۲۶ب.ظ)
شمخاني تاکيد کرد؛ آمادگي ايران براي تداوم گفت‌وگوهاي صريح با عربستان دبير شوراي عالي امنيت ملي در ديدار سفير ايران در عربستان ضمن تبيين سياست اصولي جمهوري اسلامي ايران در تعامل با دولت عربستان، آمادگي ايران براي تداوم گفت‌وگوهاي صريح، شفاف و فراگير نسبت به مجموعه موضوعات مورد علاقه دو کشور را اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، حسين صادقي سفير جمهوري اسلامي ايران در عربستان امروز (سه‌شنبه) با علي شمخاني نماينده مقام معظم رهبري و دبير شوراي عالي امنيت ملي ديدار و گفت‌وگو کرد.
شمخاني در اين ديدار ضمن تبيين سياست اصولي جمهوري اسلامي ايران در تعامل با دولت عربستان، به برخي موانع موجود اشاره و آمادگي ايران براي تداوم گفت‌وگوهاي صريح، شفاف و فراگير نسبت به مجموعه موضوعات مورد علاقه دو کشور را اعلام کرد.
وي با اشاره به خسارت‌هاي بي‌سابقه مالي و انساني ناشي از درگيري‌هاي طايفه‌اي و مذهبي در جهان اسلام، بر ضرورت نقش آفريني عملي کشورهاي اسلامي در جلوگيري از خونريزي در بين مسلمين و مقابله‌ ريشه‌اي، صادقانه و جدي با افراط‌گرايي و تروريسم که امروز در نقاب داعش جلوه‌گر شده است، تاکيد کرد.
حسين صادقي سفير جمهوري اسلامي ايران در عربستان نيز در اين ديدار با ارائه گزارشي از حوزه ماموريتي خود بر لزوم توجه به زمينه‌ها و ضرورت‌هاي همکاري بين دو کشور و نتايج مثبت توسعه همکاري‌هاي مشترک تاکيد کرد.
وي رفع موانع و سوءتفاهم‌هاي موجود و تقويت اراده سياسي در حوزه همکاري کشورهاي اسلامي اثرگذار در جهان اسلام را اقدامي موثر به منظور بازگرداندن ثبات، امنيت و رفاه به کشورهاي اسلامي عنوان کرد و افزود: مقابله با توسعه تروريسم، اسلام‌هراسي و جلوگيري از انهدام منابع مسلمانان در گرو افزايش انسجام و اقدام مشترک از سوي کشورهاي اسلامي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن