تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خواب روزه دار عبادت ، سكوت او تسبيح ، دعايش پذيرفته و عملش دو چندان است. دعاى روزه دار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814254007




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جريان تکفير در زباله‌دان تاريخ دفن خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ دي ۱۳۹۳ (۱۵:۴۹ب.ظ)
مدير حوزه علميه استان قم:‏ جريان تکفير در زباله‌دان تاريخ دفن خواهد شد مدير حوزه علميه استان قم گفت: امروز جريان فکري وهابيت رو به نابودي مي‌رود و همان طور که جريان کمونيزم در زباله‌دان تاريخ دفن شد جريان تکفير نيز به اين عاقبت دچار مي‌شود
به گزارش خبرگزاري موج ازقم ،حجت الاسلام و المسلمين فرخ فال ، با اشاره به حمله تروريستي به نشريه فرانسوي اظهار کرد: با توجه به جنايات مشابه و اتفاقاتي که بعد از اين حمله رخ داده است به نظر مي‌رسد که همان نقشه‌هاي شومي که غربي‌ها با ايجاد داعش طرح کردند اين حمله اخير نيز مانند آن نقشه‌ها است.
وي بيان کرد: غربي‌ها داعش را به وجود آوردند تا بهانه‌اي پيدا کنند با جسارت و توهين بيشتر کار خود را عليه اسلام پيش ببرند.
مدير حوزه علميه استان قم ادامه داد: دشمنان اسلام بدترين انسان‌ها و کساني که هيچ بويي از فرهنگ اسلامي نداشتند را در مرزهاي اسرائيل و سوريه آموزش دادند و وارد صحنه سوريه و عراق کردند تا به دنيا تلقين کنند که اسلام اهل خشونت است.
وي با بيان اينکه يکي از اهداف غربي‌ها اين بود که نظام جمهوري اسلامي و شيعه و علاقه‌مندان به اسلام ناب را تحت فشار قرار دهند گفت: همان انديشه که در ايجاد داعش با شکست مواجه شد، جريانات اخير فرانسه را به وجود آورده است.
حجت‌الاسلام و المسلمين فرخ فال با اشاره به اينکه براي غربي‌ها فرقي نمي‌کند که چه کساني و از چه گروه‌هايي کشته شوند تصريح کرد: آن‌ها افرادي را تحريک کردند که به اين نشريه حمله کنند و به سرعت آن‌ها را دستگير کرده و کشتند تا هيچ سندي از اين جنايت باقي نماند.
وي با بيان اينکه توهين به ساحت پيامبر اسلام(ص) آن قدر زشت بود که پاپ هم اين عمل را زشت خواند گفت: دست‌هايي که از آستين آمريکا و استکبار جهاني برمي‌آيند و تلاش مي‌کنند که نور حقيقت را خاموش کنند، بايد بدانند که نور خدا به گونه‌اي است که هيچ مانعي از تجلي آن جلوگيري نمي‌کند.
مدير حوزه علميه استان قم عنوان کرد: ملت‌هاي جهان، بايد در مقابل اين حرکات، هوشيار باشند و بعد از اين نيز منتظر جريان‌هاي مشابه به فرماندهي استکبار جهاني باشند.
وي اشاره کرد: فريب خوردگان داخلي که دل بسته‌ غرب هستند بايد با اين حرکات شنيع غربي‌ها متنبه شوند و دست از حمايت و پيروي از آن‌ها بردارند و دل به اسلام ناب محمدي(ص) بسپارند و از تهديدهاي آن‌ها نهراسند.
حجت‌الاسلام و المسلمين فرخ فال ادامه داد: خداوند در قرآن مي‌فرمايد که انسان‌هاي پاک ولو اندک باشند مي‌توانند بر جهان کفر چيره شوند.
وي ابراز داشت: اين‌گونه اقدامات موجب مي‌شود که اتحاد بين مسلمانان بيشتر شود و در خصوص محکوميت داعش نيز به اين صورت بود و شاهد بوديم که در کنگره عظيم نقد جريان تکفير، علما و صاحب‌نظران اسلام جمع شدند و اين جريان را محکوم کردند.
مدير حوزه علميه استان قم گفت: امروز جريان فکري وهابيت رو به نابودي مي رود و همان طور که جريان کمونيزم در زباله‌دان تاريخ دفن شد جريان تکفير نيز به اين عاقبت دچار مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن