تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كاغذى را كه روى آن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم نوشته شده است از روى زمين برد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803077599




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توهين به مراجع برنامه اصلي ۱۴ شبکه ماهواره‌اي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ دي ۱۳۹۳ (۱۴:۳۹ب.ظ)
در نشست «تهديدها و آسيب هاي شبکه هاي ماهواره اي» عنوان شد توهين به مراجع برنامه اصلي ۱۴ شبکه ماهواره‌اي نشست بررسي تهديدها و آسيب هاي شبکه هاي ماهواره اي از سلسله نشست هاي «خانواده آسماني» با حضور خانواده طلاب و روحانيون در سالن اجتماعات مدرسه معصوميه قم برگزارشد.
به گزارش خبرگزاري موج ازقم، مدير تحليل و رويکرد شناسي مرکز پژوهش هاي اسلامي صدا و سيما در اين نشست به تشريح تهديدها و آسيب هاي شبکه هاي ماهواره اي پرداخت و گفت: جنگ هاي آينده بي گمان بر اساس جنگ رسانه اي مي باشد و جنگ رسانه اي مهمترين راه برد غرب در برابر نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است.
وي افزود: گروهاي هدف درجنگ رسانه اي در جامعه اسلامي از سوي غربي ها، متدينين، پژوهشگران، محققين، صاحب نظران، روزنامه نگاران، شخصيت هاي مذهبي و اسلامي و در نهايت دانشجويان مي باشند و دشمن با استفاده از اين ابزار، مي خواهد اين گروه هاي هدف در جامعه را به افراط گرايي بکشانند تا در مقابل نظام قرار بگيرند.
محمد رضا خوشرور ادامه داد: جنگ نرم مبتني برکاشت، داشت و برداشت است و اين روش ابتدا با ايجاد شبهه در ذهن مخاطب شروع مي شود و تا در مواقع لزوم بتوانند از آن بهره برداري کنند.
کارشناس رسانه اظهار داشت: ماهواره يکي از مخرب ترين ابزار در انتقال فرهنگ، تزلزل دربنيان خانواده، تخريب هويت ديني، تحقير سنت هاي ملي و تعظيم فرهنگ بيگانه و القاي شکاف بين مردم و نظام و حاکميت است.
مدير تحليل و رويکرد شناسي مرکز پژوهش هاي اسلامي صدا و سيما افزود: در حال حاضر بين 140تا 150 شبکه فارسي زبان فعال در جهان وجود دارد که عليه مذهب، دين و ايجاد شبهه به فعاليت مي پردازند و 14شبکه صرفا براي توهين به مقدسات نظام و مراجع اختصاص يافته است.
خوشرو گفت: آمريکا غول رسانه در جهان است و يهودي ها بزرگترين و اصلي ترين مالکان ماهواره و شبکه ها درآمريکا و دنيا مي باشند که از اين بين حکومت آل سعود نيز با در اختيار گرفتن300 کانال شبکه اي عليه شيعه در حال فعاليت است.
کارشناس رسانه اظهار داشت: دشمن به خوبي توانست از طريق رسانه و ماهواره، جنگ هاي قومي مذهبي، سني شيعه و اسلام هراسي را در دنيا راه اندازي کند و از همين طريق گروه هاي افراطي سني و شيعه را تشکيل بدهد و بر عليه شيعه بکار بگيرد.
مدير تحليل و رويکرد شناسي مرکز پژوهش هاي اسلامي صدا و سيما افزود: 96 درصد برنامه هاي سريال ماهواره اي، به سبک زندگي، 2 درصد به برنامه هاي سياسي و 2 درصد ديگر به برنامه هاي مذهبي از سوي غربي ها اختصاص يافته است. و اين بيانگر اين حقيقت است که دشمن هدفي جزء تغيير نظام ندارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن