تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): آيا به شما بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، كمك مالى به برادر (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798410816




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازتاب خارجی شهادت فرمانده ایرانی در حمله اسرائیل به سوریه/ اسرائیل در مقابل دشمنان قدیمی خود، ایران و حزب الله قرار گرفته


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: بازتاب خارجی شهادت فرمانده ایرانی در حمله اسرائیل به سوریه/ اسرائیل در مقابل دشمنان قدیمی خود، ایران و حزب الله قرار گرفته
تایید خبر شهادت یکی از فرماندهان سپاه پاسداران قدس ایران در حمله اخیر اسرائیل به سوریه با واکنش رسانه های خارجی همراه بود.
به گزارش نامه نیوز، خبرگزاری الجزیره در گزارشی به این موضوع پرداخته و نوشت: ایران شهادت یکی از فرماندهان سپاه این کشور در حملات اسرائیل به سوریه را تایید کرد؛ در این حمله همچنین 6 عضو گروه حزب الله لبنان نیز به شهادت رسیدند.

الجزیره در ادامه نوشت: ایران و حزب الله اصلی ترین متحدان منطقه ای بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در مقابله وی با مخالفان و  شورشیان مسلحی که به دنبال سقوط دمشق‌اند، هستند.

در بیانیه سپاه ایران آمده است: ژنرال محمد علی الله دادی به همراه تعدادی از مبارزان و نیروهای مقاومت اسلامی حزب الله مورد حمله بالگردهای رژیم صهیونیستی قرار گرفتند؛ این ژنرال شجاع و اعضای حزب الله لبنان به شهادت رسیدند.

این بیانیه همچنین می افزاید: الله آبادی به عنوان مشاور برای کمک به دولت سوریه برای مقابله با تروریست های سلفی های تکفیری در این کشور حضور داشت.

منبع نزدیک به حزب الله لبنان در این باره به آسوشیتدپرس گفت که 6 سرباز ایرانی شامل چند فرمانده به همراه 6 نیروی دیگر در این حمله کشته شدند. این در حالی است که سپاه پاسداران ایران به کشته شدن افراد دیگری در این حمله اشاره نکرد.

روزنامه نیویورک تایمز نیز به این خبر اشاره کرده و می نویسد: تهران روز دوشنبه تایید کرد که یکی از فرماندهان سپاه این کشوردر میان کشته شدگان حمله رژیم اسرائیل به منطقه جولان سوریه بود که به کشته شدن چند نفر از اعضای حزب الله در جنوب سوریه نیز منجر شد.

نیویورک تایمز در ادامه مدعی شد که به شهادت رسیدن ژنرال محمد علی الله آبادی، گواهی بر حضور عمیق نیروهای نظامی ایران در بخش های مختلف درگیری ها در سوریه است.

این روزنامه در ادامه می نویسد: این حمله اسرائیل را در مقابله مستقیم در خاک سوریه با دشمنان قدیمی خود، ایران و حزب الله قرار داده است. این موضوع حزب الله را نیز تحت فشار قرار داده است تا به این حمله پاسخ نظامی دهد و خطر درگیری‌های بیشتر در اطراف سوریه را افزایش دهد.







۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن