تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس براى اصلاح خود، خويشتن را به زحمت بيندازد، خوشبخت مى‏شود هر كس خود را در لذت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803071670




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیروی انسانی دارای اندیشه، اصلی ترین ابزار در برنامه های فرهنگی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نیروی انسانی دارای اندیشه، اصلی ترین ابزار در برنامه های فرهنگی است خبرگزاری پانا: معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور نیروی انسانی دارای اندیشه را اصلی ترین ابزار در مباحث و برنامه های فرهنگی دانست و گفت: اندیشه است که آینده یک کشور را می سازد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۲۹ دي ساعت 21:43

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، محمدرضا جعفری  در نشست شورای منطقه ای مناطق یک و چهار کشور که به میزبانی شیراز برگزار شد،‌ بیان داشت: تصمیم سازی یکی از اهداف نشست های شورای منطقه ای است که به تصمیم گیری برنامه ها در پایان هر سال کمک می کند تا به مباحث کاربردی برسیم زیرا مبنای آن خردجمعی است تا راهکار های اساسی دست پیدا کرد.
معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور با تاکید بر اینکه کارها و فعالیت ها باید در درون مسجد برگزار شود، یادآور شد: وظیفه مشخص کانون های فرهنگی و هنری مساجد احیای کارکرد های مساجد است که در این راستا مقابله با تهاجم فرهنگی نیز با احیای کارکرد های مسجد می تواند موثر واقع شود.
وی  مساجد کشور نیروی انسانی دارای اندیشه را اصلی ترین ابزار در مباحث و برنامه های فرهنگی دانست و گفت: اندیشه است که آینده یک کشور را می سازد.
جعفری با تاکید بر لزوم توجه ویژه به برنامه های حوزه خواهران در کانون های فرهنگی و هنری مساجد، گفت: نگاه اسلام به زن، نگاهی پذیرفته شده است که فارغ از جنسیت و به عنوان یک انسان است که در این راستا به لحاظ اینکه تربیت نسل آینده به عهده بانوان و مادران است باید به این بخش توجه جدی شود.
معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون های مساجد کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع داعش به عنوان بحثی جدی در جهان اسلام اشاره و تاکید کرد: فلسفه وجودی داعش ضربه زدن به اسلام است که با توطئه ها و برنامه های خود راه خود را به جهان اسلام باز کرده اند تا بتوانند به اسلام ضربه بزنند و این یک واقعیتی است که جهان اسلام امروز با آن رو به روست.
جعفری ادامه داد: تفکر لیبرالیستی امروز پاسخگوی نیاز های مباحث اندیشه ای نیست و بحث لیبرالیسم با تفکر مادی گرایی که دارد، هیچگاه نمی تواند پاسخگوی اندیشه های روشن باشد زیرا تفکر ناقصی است.
وی خاطرنشان کرد: داعش با اعتقادات تحریف شده و ترویج افکار انحرافی در فضای مجازی رسوخ کرده و با ایجاد موج اسلام هراسی سعی در جذب مردم دنیا به آئین اسلام را دارد و بتوانند ضربه های جدی وارد کند.
معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون های مساجد کشور همچنین گفت: امنیتی که در کشور ما به لطف خدای متعال، به برکت خون شهدا و رهبری امام راحل (ره) و در تداوم آن را هدایت حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حال انجام است، در هیچ جای دنیا دیده نمی شود که باید قدردان آن باشید.
جعفری در ادامه تاکید کرد: شکر عملی، ترویج روحیه جهادی و ترویج کار و تلاش مبتنی بر فکر و اندیشه است که به طور جدی باید مورد توجه قرار گیرد و مرحله اول این شکر، همت مضاعف است.
خاطرنشان می شود، نشست شورای مشورتی کانون های فرهنگی و هنری مساجد مناطق یک و چهار کشور با حضور استان های فارس، کرمان، کرمان جنوبی، بوشهر، هرمزگان، کهکیلویه و بویراحمد، همدان، لرستان، ایلام، کرمانشاه و کردستان به میزبانی دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس در شیراز برگزار شد که با بحث و تبادل نطر در خصوص محور های روابط عمومی، خبرگزاری شبستان، امورخواهران، کتابخانه ها و فرهنگ و هنر همراه بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن