تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در حقيقت خداوند جهاد را واجب گردانيد و آن را بزرگداشت و مايه پيروزى و ياور خود قرارش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818882117




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اطلاعيه سپاه در خصوص شهادت سردار الله‌دادي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ دي ۱۳۹۳ (۲۰:۵۵ب.ظ)
اطلاعيه سپاه در خصوص شهادت سردار الله‌دادي سپاه در اطلاعيه‌اي اعلام کرد سردار الله‌دادي در منطقه «قنيطره» سوريه توسط بالگرد اسرائيل به شهادت رسيد.
به گزارش خبرگزاري موج، در بخشي از اين اطلاعيه آمده است: سردار سرتيپ پاسدار محمد علي الله دادي از فرماندهان شجاع، مخلص و خردمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بود که نقش آفريني‌هاي مؤثر وي در دوران دفاع مقدس و سپس در فرماندهي سپاه الغدير استان يزد براي هميشه ماندگار و الهام بخش نسل‌هاي امروز و فرداي ميهن اسلامي خواهد بود.
اين اطلاعيه افزوده است: اين فرمانده مؤمن و ولايت‌مدار که در مقام مستشاري براي کمک به دولت و ملت سوريه در مقابله با تروريست‌هاي تکفيري- سلفي به اين کشور عزيمت کرده بود، مشورت‌هاي تعيين کننده‌اي در راستاي توقف و خنثي سازي جنايات و توطئه‌هاي اين فتنه صهيونيستي تروريستي در جغرافياي سوريه ارائه و نام و ياد خود را در زمره مدافعين و حاميان مقاومت اسلامي و ضد صهيونيستي ثبت کرد.
در ادامه اين اطلاعيه با اشاره به نحوه شهادت سردار الله دادي آمده است: گروهي از رزمندگان و نيروهاي مقاومت اسلامي همراه با سردار رشيد اسلام محمد علي‌الله دادي در حين بازديد از منطقه «قنيطره» مورد حمله بالگرد نظامي رژيم صهيونيستي قرار گرفتند که بر اثر اين جنايت اين سردار دلاور همراه با تعدادي از اعضاي حزب الله به شهادت‌ رسيدند.
اين اطلاعيه با تاکيد بر اينکه بي ترديد شهادت سردار الله دادي و رزمندگان حزب الله عزم و اراده مقاومت اسلامي در عرصه‌ مقابله با رژيم صهيونيستي و پي‌گيري آرمان‌هاي اسلام عزيز را جدي‌تر خواهد کرد، تصريح کرد: اقدام جنايت‌کارانه رژيم صهيونيستي در نقض حريم هوايي کشور سوريه بار ديگر نشان‌ داد که فتنه تروريستي داعش و جريان‌هاي تکفيري در چارچوب سياست‌ها و برنامه‌هاي نظام سلطه و صهيونيسم و با هماهنگي سران کاخ سفيد و رژيم اشغالگر قدس، عليه امت اسلامي طراحي شده است و براي دست‌يابي به اهداف و مقاصد شيطاني خود هيچ گونه پاي بندي به قوانين بين المللي و اصول اخلاقي و انساني ندارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن