تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820859823




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکيد شيخ عبدالامير قبلان بر مبارزه با رژيم صهيونيستي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ دي ۱۳۹۳ (۱۶:۷ب.ظ)
تاکيد شيخ عبدالامير قبلان بر مبارزه با رژيم صهيونيستي نايب رئيس مجلس اعلامي اسلامي لبنان بر مقابله با توطئه هاي رژيم صهيونيستي تأکيد کرد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، شيخ عبدالامير قبلان، نايب رئيس مجلس اعلاي شيعيان لبنان، با محکوم کردن تجاوز رژيم صهيونيستي به منطقه قنيطره تاکيد کرد: اسرائيل منبع شرارت در منطقه است و با نقض حاکميت لبنان، سوريه و فلسطين به تروريسم دولتي، گسترش فساد و ويراني در منطقه ادامه مي دهد.
وي خاطرنشان کرد: نيروهاي مقاومت که در تجاوز جديد رژيم صهيونيستي به شهادت رسيدند، شهداي امت اسلامي هستند و در دفاع از حاکميت از اراضي اسلامي و عربي به شهادت رسيدند.
شيخ قبلان با اشاره به اين که پرچم مقاومت در منطقه همچنان با ادامه تلاش هاي رزمندگان مقاومت با افتخار در اهتزاز است، بيان داشت: معادله طلايي ارتش، مقاومت و ملت در همه کشورهاي عربي و اسلامي براي مقابله با توطئه هاي رژيم صهيونيستي ضروري است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن