تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819845491




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايجاد چند مرکز درماني مجهز در شرق تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ دي ۱۳۹۳ (۱۶:۳ب.ظ)
وزير بهداشت تاکيد کرد: ايجاد چند مرکز درماني مجهز در شرق تهران وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي در دومين نشست هيأت امناي دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي در سال جاري با حضور هاشمي وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي بر ايجاد چند مرکز درماني مجهز در شرق تهران تأکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي در نشست هيأت امناي دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي ضمن تقدير از زحمات مسؤولان دانشگاه و اعضاي هيأت امنا خاطرنشان کرد: بخش عمده‌اي از مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي بايد داراي پوشش خدمات درماني شود و از ظرفيت‌هاي موجود بهتر استفاده کرد.
سيد حسن هاشمي، وزير بهداشت با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستاي شناسايي املاک قابل‌تبديل به احسن دانشگاه پيشنهاد داد: جلسه ويژه هيأت امنا در خصوص توسعه فضاهاي دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي و طرح‌هاي توسعه‌اي اعم از سرمايه‌گذاري و خدماتي، آموزشي و پژوهشي تا پايان سال تشکيل شود.
وزير بهداشت با اشاره به همکاري‌هاي اعضاي هيأت امنا و شهرداري اظهار اميدواري کرد: دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي بتواند حداقل 5 هزار تخت مدرن به مجموعه تحت مديريت خود اضافه کند.
دکتر هاشمي گفت: اين دانشگاه با بيش از نيم‌قرن سابقه درخشان بايد فعاليت‌هاي خود را به‌صورت بين‌المللي و در خارج از مرزها گسترش دهد و همچنين از فرصت‌هاي آموزشي موجود در منطقه آسياي ميانه و کشورهاي همسايه نظير عراق، سوريه و لبنان استفاده کند تا بستر مناسبي براي ادامه تحصيل جوانان مسلمان به‌ويژه شيعه فراهم شود.
وي افزود: درعين‌حال در داخل کشور نيز بايد مطابق با استانداردهاي بين‌المللي ارتقا يابيم، قطعاً فضاي مناسب در بالندگي آموزش عالي در محيط‌هاي دانشگاهي ما به‌ويژه اين دانشگاه که شاخص است تأثير بسياري دارد.
وزير بهداشت در بخش ديگري از سخنان خود همکاري شهرداري و بانک با پروژه‌هاي دانشگاهي را باعث ايجاد تحولي عظيم در حوزه خدمات، آموزش، پژوهش و اعتبار دانشگاه دانست.
وي يکي از آرزوهاي خود را ايجاد مرکز سوانح و سوختگي مجهز در تهران برشمرد و گفت: تهران ازنظر سوانح و سوختگي بسيار آسيب‌پذير است و اميدوارم بتوانيم با آخرين استانداردهاي بين‌المللي در زيرمجموعه اين دانشگاه يک مرکز مجهز براي ارائه خدمت به مردم داشته باشيم.
وي همچنين افزود: در توسعه فضاهاي فيزيکي بايد به موضوع جايابي ازنظر مناطق آسيب‌پذير و زلزله‌خيز و دسترسي مناسب نيز دقت ويژه به عمل آيد.
هاشمي در پايان سخنان خود بابيان اين نکته که در شرق تهران بايد چند مرکز درماني مجهز اضافه شود خاطرنشان کرد: در بحث توسعه نبايد به کم راضي شويم و بايد افق خيلي بلندي را در پيش روي دانشگاه ببينيم و ان شاءاله در سال‌هاي آينده شاهد دستيابي دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي به موقعيت‌هاي ممتاز در منطقه باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن