تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803957193




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دفن کردن دخترزنده تا حمله به عزاداران


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: دفن کردن دخترزنده تا حمله به عزاداران


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۲۹ دی ۱۳۹۳.خودکار یک میلیونی در ایران/ مرد هندی قصد داشت دخترش را زنده دفن کند/حمله بزها به نماد سال نو/فروش میوه‌های لوکس و عجیب در تهران/ نخستین رژه نظامی داعش در مصر/حمله ‎به‎ عزاداران خودکار یک میلیون و 360 هزار تومانی در ایران!

خودکار یک میلیونی در ایران!

با سر زدن به یکی از فروشگاه های اینترنتی داخل ایران از برخی قیمت کالاهای به اصطلاح معمولی شگفت زده شدیم! خودکاری با قیمت بیش از یک میلیون تومان و مدادرنگی 572 هزار تومانی در یکی از فروشگاه های اینترنتی ایران به فروش می رسد. حال جالب اینجاست برای این خودکار یک میلیون و 360 هزارتومانی، 400 هزار تومان تخفیف داده شده است!
بیشتر...

مرد هندی قصد داشت دخترش را زنده به گور کند

مرد هندی قصد داشت دخترش را زنده دفن کند

یک مرد هندی قصد داشت دختر 10 ساله‌اش را دفن کند، اما این جنایت در آخرین لحظات به علت با خبر شدن همسایگان عملی نشد. این هندی به بهانه اینکه پسردار نمی‌ شد، هنگامی که همسرش خارج از منزل بود، از فرصت استفاده کرد و پس از بستن دست و پای دخترش سعی کرد او را زنده دفن کند. مادر این دختر پس از آگاهی از این موضوع از طریق همسایگان، موفق شد دخترش را نجات دهد. پلیس این فرد را به اتهام اقدام به قتل، بازداشت کرد.  
دانلود
بیشتر...

حمله بزها به نماد سال نو میادی

حمله بزها به نماد کریسمس

حمله بزها به نماد کریسمس

هزینه خرید و نگهداری یک درخت کریسمس سنگین است. در همه کشورها برای خرید این درخت نمادین باید پول فراوانی خرج کرد و معمولا کسانی که برای این کار هزینه می کنند درخت خود را برای سال های بعد نیز نگه می دارند و هر سال از آن استفاده می کنند. صرف نظر از قیمت بالای این درخت ها، نمادین بودن آنها نیز، باعث شده برخی آن را مقدس و نماد نیکی و شادی بدانند. حالا تصور کنید که چند بز به درخت دوست داشتنی شما حمله کرده و در چند دقیقه تمام برگ های آن را از بین ببرند. تصاویر فوق اتفاقی است که برای یکی از مردم آمریکا رخ داده و بزها ترجیح دادند بعد از پایان کریسمس دیگر درخت کریسمسی وجود نداشته باشد.
بیشتر...

مراسمی که زیر برف برگزار شد

مراسمی که زیر برف برگزار شد

موزه گرافیک ایران بعدازظهر دیروز یکشنبه (28 دی) با حضور احمد مسجد جامعی و علی مرادخانی معاون هنری وزارت ارشاد در عمارت ارباب هرمز تهران افتتاح شد.
بیشتر...

فروش میوه‌هایی لوکس و عجیب در تهران!

فروش میوه‌هایی لوکس و عجیب در تهران!

سروکله میوه‌‎های لوکس وارداتی، دوباره در بازار پیدا شده است و این روزها با وجود ممنوع بودن واردات، این نوع میوه‌ها با قیمت گران در سطح شهر خودنمایی می‌کنند. تنوع این میوه‌ها و توزیع آنها در بازار به گونه‌ای است که در مغازه‌های مرکز شهر نیز برخی از اقلام آنها را می‌توان دید؛ میوه‌هایی که البته به علت گران بودن قیمتشان، برخی از مردم حتی فرصت یک بار چشیدن طعم آن را نیز ندارند و حتی برخی نام آنها را نیز نمی‌دانند.
فروش میوه‌هایی لوکس و عجیب در تهران!

فروش میوه‌هایی لوکس و عجیب در تهران!
در این زمینه، به نظر می‌رسد که دوباره جذابیت برای فروشندگان این میوه‎‌ها در بازار به وجود آمده است که آنها به سمت خرید این میوه‌ها و فروش آنها در بازار رفته‌اند. این در حالی است که چند وقتی بود با گران شدن دلار، این جذابیت در بازار برای میوه‌های لوکس فراهم نبود و از سوی دیگر، دولت هم وارداتشان را ممنوع اعلام کرده بود، البته هنوز هم وزارت جهادکشاورزی به عنوان متولی تعیین سیاست‌های این حوزه، همچنان اعلام می‌کند که واردات میوه‌های لوکس ممنوع است، اما به هرحال ردپای این میوه‌ها در بازار به چشم می‌خورد. فروشندگان نیز که حاضر نیستند اطلاعات زیادی به خریداران غیر آشنای خود بدهند، در این مورد می گویند که مردم تقاضای این چنین میوه هایی را دارند و آنها نیز به راحتی از طریق افراد آشنای صنف خود و نیز بازار میوه بزرگ تهران آن را تامین می کنند.
بیشتر...

نخستین رژه نظامی داعش در مصر

نخستین رژه نظامی داعش در مصر

 گروه انصار بیت المقدس که اخیرا با تشکیلات داعش اعلام بیعت کرده و نام خود را به «ولایت سینا» تغییر داده است، تصاویری از عناصر خود به همراه اسلحه و مهمات را منتشر کرد.«ولایت سینا» در صفحه خود در توییتر با انتشار تصاویری از رژه نظامی عناصر داعش و اسلحه و مهمات آن نوشت: این تصاویر متعلق به سربازان دولت اسلامی در ولایت سینا است.به گزارش رسانه های خبری مصر،گروه انصار بیت المقدس اخیرا بیعت خود با تشکیلات دولت اسلامی در عراق و شام موسوم به (داعش) را اعلام و نام خود را به «ولایت سینا» تغییر داد.   گروه مذکور تا کنون عملیات های زیادی را علیه ارتش و نیروهای امنیتی مصر در سینا انجام داده و تعداد زیادی از نیروهای ارتش و پلیس در این عملیات ها کشته و یا زخمی شده اند.
بیشتر...

حمله ‎به‎ عزاداران ‎در تشییع ‎شهید ‎بحرینی

حمله ‎به‎ عزاداران ‎در تشییع ‎شهید ‎بحرینی

حمله ‎به‎ عزاداران ‎در تشییع ‎شهید ‎بحرینی

حمله ‎به‎ عزاداران ‎در تشییع ‎شهید ‎بحرینی

حمله ‎به‎ عزاداران ‎در تشییع ‎شهید ‎بحرینی

ماموران امنیتی رژیم آل خلیفه به شهروندانی که در تشییع شهید عبدالعزیز السعید شرکت کرده بودند، حمله ور شدند.
شرکت کنندگان در مراسم تشییع پیکر شهید عبدالعزیز السعی، با گاز سمی و گلوله های ساچمه ای توسط ماموران هدف حمله قرار گرفتند. شاهدان از زخمی شدن شماری زن و کودک بر اثر فشار جمعیت در پی شلیک گازهای سمی به سوی تظاهرات کنندگان خبر می دهند.   شهروندان بحرینی با وجود باران شدید با شرکت در مراسم تشییع این شهید، شعارهایی ضد رژیم آل خلیفه سر دادند و حکمرانان بحرین را عامل به شهادت رسیدن فرزندان این کشور دانستند و خواهان قصاص عادلانه آنها شدند. این شهید بحرینی در تجمعی که در منطقه البلاد القدیم در اعتراض به بازداشت دبیرکل جمعیت تشکیل شده بود، به شهادت رسید. بیشتر...

لینک را کپی کنید


دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن