تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803487137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«مقاومت»، پاسخ اقدام رژیم صهیونیستی را می‌دهد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: «مقاومت»، پاسخ اقدام رژیم صهیونیستی را می‌دهد


دبیر شورای عالی امنیت ملی کشرمان در دیدار وزیر کشور عراق، گفت: تجربه گذشته نشان می‌دهد جریان مقاومت، پاسخ اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی را با شدت و قاطعیت انقلابی در زمان و مکان مورد نظر خود خواهد داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، محمد سالم الغبان، وزیر کشور عراق، که به تهران سفر کرده، پیش از ظهر امروز با علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و گفتگو کرد.
 
شمخانی در این دیدار با تبریک پیروزی‌های مستمر ارتش و نیروهای مردمی عراق در جبهه مبارزه با تروریسم تکفیری گفت: با وجود کمک‌ های پنهان اطلاعاتی، تسلیحاتی و مالی برخی کشورهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای به این گروه‌ها، روند انهدام کامل جریان تروریسم در عراق و استقرار امنیت و آرامش در این کشور با شتاب چشمگیری در جریان است.
 
دبیر شورای عالی امنیت ملی، برگزاری موفق کنگره عظیم اربعین در عراق را آزمونی کم نظیر در ارزیابی قدرت و صلاحیت ارتش و نیروهای امنیتی این کشور در برقراری امنیت بدون نیاز به مداخله کشورهای خارجی بیان کرد و افزود: مشارکت روزافزون نیروهای مردمی از ادیان، اقوام، مذاهب و طوایف مختلف در عرصه مبارزه با تروریسم و حمایت مراجع عظام دینی از این روند، مهم ترین ضرورت شکل گیری امنیت پایدار در عراق است.
 
وی با اشاره به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در نقض حاکمیت دولت سوریه و به شهادت رساندن جمعی از رزمندگان حزب الله در منطقه قنیطره گفت: بی شک این اقدام در تداوم همکاری با تروریست‌های تکفیری صورت پذیرفته و تکمیل کننده رویکرد حاکمان قدس اشغالی در استفاده از جریان تروریسم به منظور ایجاد منطقه حایل در مرزهای جعلی این رژیم است.
 
شمخانی، اقدام اخیر رژیم صهیونیستی و کمک‌های تسلیحاتی آمریکا به گروه‌های تروریستی که از طریق بار ریزی در مناطق تحت اشغال داعش در عراق انجام می‌شود را حلقه‌های زنجیره بی صداقتی در مبارزه با تروریسم عنوان کرد و افزود: تجربه گذشته نشان می‌ دهد که جریان مقاومت، پاسخ اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی را با شدت و قاطعیت انقلابی در زمان و مکان مورد نظر خود خواهد داد.
 
وی توسعه همکاری‌های راهبردی بین دو کشور را فراتر از حوزه‌های دفاعی، امنیتی و سیاسی عنوان کرد و گفت: به زودی نمایشگاه معرفی فرصت‌های همکاری اقتصادی بین ایران و عراق با حضور گسترده شرکت‌های ایرانی در بغداد برگزار و زمینه ورود دو کشور به مرحله تازه ای از همکاری‌های اقتصادی گسترده ایجاد خواهد شد.
 
محمد سالم الغبان، وزیر کشور عراق، نیز در این دیدار، با تبیین وضعیت رو به توسعه توانمندی‌های امنیتی این کشور در وضع تازه افزود: با تدابیر در پیش گرفته، اوضاع امنیتی در بیشتر استان‌های عراق، به ویژه بغداد در وضعیت بسیار مناسبی است.
 


دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن