تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيد بن خالد جُهَنى: پيامبر خدا صلى الله عليه و آله از هيچ نمازى به نماز ديگر مشغول...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802444540




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکميل شبكه بزرگراهي استان بوشهربا اجراي مصوبات سفر رئيس جمهوري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ دي ۱۳۹۳ (۱۳:۱۴ب.ظ)
تکميل شبكه بزرگراهي استان بوشهربا اجراي مصوبات سفر رئيس جمهوري مديريت ساخت و توسعه راه‌هاي استان بوشهر گفت: اجراي مصوبات سفر هفته گذشته دولت تدبير و اميد به بوشهر در بخش راه‌ها شبکه بزرگراهي اين استان را تکميل مي‌کند.
به گزارش خبرگزاري موج، فرزاد رستمي، مديريت ساخت و توسعه راه‌هاي استان بوشهر اظهار داشت: اجراي به‌موقع مصوبات دولت در بخش راه‌ها منجر به حل مشکلات ترافيکي استان بوشهر تا 15 سال آينده مي‌شود.
وي با اشاره به اينکه 610 کيلومتر بزرگراه در استان بوشهر وجود داد، اظهار کرد: اجراي اين مصوبات باعث حل گره‌هاي ترافيکي، افزايش ظرفيت بار و مسافر، کاهش مدت سفر و افزايش ايمني راه‌ها مي‌شود.
رستمي اضافه کرد: تکميل بزرگراه برازجان، گناوه و ديلم يکي از مصوباتي است که تکميل‌کننده بزرگراه شمال به جنوب استان، آسان‌سازي آمدوشد به‌ويژه از استان خوزستان به مناطق پارس جنوبي و هرمزگان، کاهش سوانح جاده‌اي، افزايش ظرفيت بار و مسافر، ايمني کاربران جاده‌اي و کاهش مدت‌زمان سفر در پي دارد.
وي بابيان اينکه تکميل جاده بزباز - بندو در مسير بزرگراه جنوبي استان بوشهر يکي ديگر از مصوبات دولت است، گفت: با اجراي اين پروژه شبکه بزرگراهي استان بوشهر در حوزه جنوبي تکميل، استان به راه‌هاي هرمزگان متصل مي‌شود و تأمين ايمني ساکنان شهرها و روستاهاي حوزه اجراي پروژه را نيز به همراه خواهد داشت.
رستمي درباره باند دوم محور دالکي به کنار تخته بيان کرد: اين محور مهم‌ترين محور ارتباطي استان بوشهر به استان فارس است که با اجراي باند دوم ضمن تسهيل در تردد و حل گره‌هاي ترافيکي ازنظر پدافند غيرعامل نيز حائز اهميت است.
وي يادآور شد: خروجي دوم شهر بوشهر يکي ديگر از مصوبات است که با توجه به وجود نيروگاه اتمي و پايگاه‌هاي نظامي، استان بوشهر به منطقه‌اي استراتژيک تبديل‌شده که با توجه به مخاطرات ناشي از استقرار اين تأسيسات و کاربري‌هاي نظامي، صنعتي و اقتصادي تخليه شهر در هنگام بروز حادثه مشکل است که با اجراي اين مصوبه مي‌توان جمعيت 120 هزار نفري قسمت شمال شهر را در کمتر چهار ساعت تخليه کرد.
مديريت ساخت و توسعه راه‌ها اداره کل راه و شهرسازي استان بوشهر، گفت: بهسازي محور گوره - گچساران نيز يکي ديگر از مصوبات سفر دولت تدبير و اميد در بخش راه استان بوشهر است که اجراي اين پروژه از مطالبات مردم شهرستان‌هاي ديلم و گناوه بوده است.
وي درباره بزرگراه بوشهر- دير گفت: اين پروژه با ظرفيت‌هاي اقتصادي و امنيتي به لحاظ برقراري ارتباط بين منطقه ويژه پارس شمالي و جنوبي مورد تأکيد مسوولان وزارت نفت در منطقه بوشهر- دير و کنگان است.
رستمي يادآور شد: با اجراي اين محور علاوه بر سرعت بخشي در عمليات انتقال فرآورده‌ها افزايش ايمني ساکنان منطقه، تفکيک ترافيک پارس سه از مناطق شهري و روستايي، تسهيل در عبور و مرور براي ترانزيت کالا و محموله‌هاي صيادي، اتصال مناطق توسعه‌يافته پارس سه به‌عنوان قطب انرژي کشور را به دنبال دارد.
وي ادامه داد: بر اساس پي گيري‌هاي به‌عمل‌آمده مقررشده وزارت نفت منابع مالي پروژه را تأمين کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن