تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819424688




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افراد با درآمد کمتر از 14/4 میلیون تومان از پرداخت مالیات معاف شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بر اساس پیشنهادی که ایرج ندیمی در گفت وگو با پانا مطرح کرد: افراد با درآمد کمتر از 14/4 میلیون تومان از پرداخت مالیات معاف شوند خبرگزاری پانا: عضو کمیته اقتصادی کمیسیون تلفیق بودجه 94 گفت: بر اساس پیشنهادی که ارائه دادیم و احتمالا تصویب خواهد شد، کارمندان و کارگران با درآمد 14 میلیون و 400 هزارتومان در سال مشمول مالیات خواهند شد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۲۹ دي ساعت 12:24

خبرگزاری پانا+ایرج ندیمی+مالیات+کمیسیون تلفیق

ایرج ندیمی با بیان این مطلب به خبرنگار پارلمانی پانا گفت: در جلسه شب گذشته کمیسیون تلفیق، مالیات بر شرکت ها و مالیات بر درآمد بررسی شد و علی رغم میل من، مالیات بر شرکت های خصوصی و مشاغل افزایش یافت. البته در مورد مالیات شرکت های دولتی نیز با حدود 4000 میلیارد تومان افزایش روبرو هستیم که منجر به کاهش هزینه های آنان هم خواهد شد.
وی درباره تکلیف مالیاتی نهادهای معاف از مالیات نیز افزود: هنوز وارد احکام نشده ایم، موسساتی مانند آستان قدس و امثالهم در این زمینه مورد بحث خواهند بود تا مالیات مستقیم آن ها مشخص شود، اما هنوز وارد این بحث نشده ایم.
نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس گفت: پیشنهادی درباره مالیات بر ارزش افزوده داریم که هنوز مطرح نشده و در عین حال پیشنهادی درباره سقف درآمدی مشمول مالیات مطرح کردیم که به احتمال زیاد به تصویب می رسد و در صورت تصویب، 200 هزار تومان به سقف مشمولیت درآمد ماهیانه کارمندان و کارگران بخش خصوصی و دولتی اضافه خواهد شد.
ندیمی در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر کارمندان و کارگران با درآمد 12 میلیون تومان در سال مشمول مالیات می شوند که با اضافه شدن 200 هزار تومان به مبلغ درآمد ماهیانه هر کسی که در سال تا 14 میلیون و 400 هزار تومان درآمد دارد، مشمول مالیات خواهد شد و پایین تر از این میزان درآمد از پرداخت مالیات معاف می شوند.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن