تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818794022




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هزینه گزاف عملکرد اقتصادی کامرون برای وی


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


پرس تی وی؛
هزینه گزاف عملکرد اقتصادی کامرون برای وی
در حالی که انگلیس در تدارک انتخابات عمومی بسیار مهم ماه مه است، همچنان پرسش غالب این است که آیا مردم به دیوید کامرون، نخست وزیر فعلی انگلیس برای یک دوره تصدی دیگر رای خواهند داد یا خیر.



  به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، بسیاری معتقدند که سرنوشت کامرون تا حد زیادی به عملکرد اقتصادی وی بستگی دارد.

از این رو، دولت اخیرا آمار مثبتی را درباره عملکرد اقتصادی خودش منتشر کرده است. با این حال، بسیاری معتقدند تصویری که کامرون از سلامت اقتصاد انگلیس به  دست می‌دهد با واقعیت موجود اختلاف دارد.

شارار عالی، معاون رهبر حزب سبز انگلیس به پرس تی‌وی گفت نخست‌وزیر به خاطر ناکامی در رفع معضلات اقتصادی کشور از شانس زیادی در این انتخابات برخوردارنیست.

وی گفت: «متاسفانه، چالش اصلی پیش روی کامرون تلاش برای درست کردن کشوری است که وی به طور نظام‌مند در حال از بین بردن آن است و این امر یک شبه میسر نمی‌شود. مردم در حال حاضر از برنامه‌های وی مطلع هستند.»

عالی افزود نخست‌وزیرشاید بتواند برخی حقایق را درباره بهبود وضعیت اقتصادی دستکاری کند اما اکثر رای دهندگان می‌دانند که کشور اوضاع مساعدی ندارد.

وی گفت: «وی [کامرون] احتمالا سعی می‌کند حقایق را وارونه جلوه دهد اما کاری از پیش نخواهد برد. ما هیچ چیز که شایسته نام بهبود اوضاع اقتصادی باشد در دست نداریم زیرا هر چه که باشد در عمل شرایط زندگی مردم را بهبود نمی‌بخشد.»

وی تاکید کرد اکثریت مردم انگلیس همچنان معتقدند دولت عملکرد اقتصادی ضعیفی داشته و این امر برای کامرون درانتخابات پر هزینه خواهد بود.»

وی گفت: «وقتی آنان [مردم] ببینند خدمات عمومی در حال کاهش است؛ امکان دسترسی به خدمات اورژانس در بیمارستان‌ها وجود ندارد و ببینند که شما قادر به تامین یک سقف بالای سر آنان نیستید؛ بنابراین برطرف کردن این‌ معضلات عامل موثر بر مشارکت رای‌دهندگان است و این همان چیزی است که معیار قضاوت آنان [مردم] درباره دولت خواهد بود.»/110

 
 



۲۹/۱۰/۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن