تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819065625




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی پیگیر بازگرداندن اشیای تاریخی ایران از آمریکا و هلند است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون سازمان میراث فرهنگی:
سازمان میراث فرهنگی پیگیر بازگرداندن اشیای تاریخی ایران از آمریکا و هلند است
معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: این سازمان پیگیر دو پرونده بزرگ بازگرداندن آثار تاریخی ایران از کشورهای آمریکا و هلند است.

خبرگزاری فارس: سازمان میراث فرهنگی پیگیر بازگرداندن اشیای تاریخی ایران از آمریکا و هلند است



به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط ‌عمومی اداره کل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان، اسدالله درویش‌امیری در مراسم معارفه مدیرکل جدید میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان ابراز امیدواری کرد: با تدبیر بخش حقوقی نهاد ریاست جمهوری و پیگیری حوزه حقوقی سازمان میراث فرهنگی، آثار تاریخی ایران از کشورهای آمریکا و هلند به کشور برگردانده شود.
وی با اشاره به اجرای موفق پرونده بازگشت اشیای عتیقه ایران از کشور بلژیک بعد از گذشت 35 سال، گفت: دلیل موفقیت ایران در این پرونده، عزم جدی دولت و تعامل به وجود آمده از طرف دولت در سطح جهانی است.
معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از همکاری مناسب مجلس شورای اسلامی با سازمان میراث فرهنگی نیز ابراز قدردانی کرد و افزود: افق پیش روی سازمان روشن است.
درویش‌امیری با تاکید بر رشد صنعت گردشگری کشور گفت: متوسط درآمد جهانی از صنعت گردشگری در جهان 17 میلیارد دلار بوده و این در حالی است که ایران از کمتر از یک درصد این سهم جهانی برخوردار است.
وی با تاکید بر اینکه توریست‌هایی که به ایران سفر می‌کنند، توریست فرهنگی هستند، گفت: در مدت یک سال و نیم اخیر حتی یک گردشگر خارجی در نیروی انتظامی و دستگاه قضایی کشور پرونده قضایی و حقوقی ندارد.
معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری تاکید کرد: با ورود گردشگر خارجی و توسعه صنعت گردشگری، مشکل اشتغال در جامعه حل می شود.
در این مراسم، با قدردانی از زحمات محمدحسین بحرالعلومی، «حسین خواجه‌بیدختی» به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان معرفی شد.
خواجه‌بیدختی پیش از این به عنوان معاون صنایع دستی خراسان رضوی فعالیت می‌کرد.
انتهای پیام/2249/  

93/10/28 - 22:18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن