تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819552505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه و شهرسازي خوزستان در ساماندهي بافت شهري اهواز نقش موثري دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ دي ۱۳۹۳ (۱۸:۹ب.ظ)
فرماندار اهواز مطرح کرد: راه و شهرسازي خوزستان در ساماندهي بافت شهري اهواز نقش موثري دارد فرماندار اهواز گفت: اداره کل راه و شهرسازي خوزستان با ارائه خدمات گسترده و متنوع نقش مؤثر و مفيدي در حوزه مسکن و راه و شهرسازي به ويژه در ساماندهي امور شهري و بافت و معماري شهر اهواز دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، اسماعيل ارزاني بيرگاني، فرماندار اهواز در نشست مشترک اعضاي شوراي مديران راه و شهرسازي خوزستان و شوراي اداري فرمانداري اهواز افزود: راه و شهرسازي خوزستان يکي از ادارات کل خوزستان است که حجم فعاليت‌هاي بسيار زياد و متنوعي دارد که مي‌تواند با تعامل با فرمانداري اهواز و بخشداري‌هاي تابع اين شهرستان خدمات مطلوبي را در حوزه شهري به شهروندان ارائه کند.
وي از جمله اين خدمات به ساماندهي راه‌هاي روستايي، ورودي‌هاي شهر، منظر شهري، معماري شهر، شهرسازي و ساخت و سازها در شهر اشاره کرد.
ارزاني بيرگاني ارتباط بين راه و شهرسازي خوزستان و فرمانداري اهواز را نزديک و مطلوب خواند و بر ضرورت تداوم اين تعامل و همگرايي در تحقق هر چه سريع‌تر برنامه‌هاي عمراني شهر اهواز تاکيد کرد.
در ادامه سه بخشدار بخش مرکزي اهواز، غيزانيه و اسماعيليه مشکلات خود را در حوزه راه و شهرسازي به ويژه راه‌هاي روستايي عنوان کردند که با بررسي اين مشکلات تصميمات لازم در اين چارچوب اتخاذ شد.
در اين نشست مقرر شد بهسازي، نوسازي و لکه گيري جاده امام جعفر صادق (ع) به عنوان يکي از اولويت‌ها در دستور کار قرار گيرد.
همچنين ترميم، بهسازي و شانه سازي برخي از راه‌هاي روستايي از جمله روستاهاي شموسي، طاهريه، سيد يوسف، ابوالبکريه، روزنه و شيخيه از ديگر تصميمات اتخاذ شده در نشست مزبور بود.
در پايان نشست فرماندار اهواز گفت: به ميزان اعتباري که اداره کل راه و شهرسازي خوزستان براي ساماندهي راه‌هاي روستايي اختصاص دهد فرمانداري اهواز هم اعتبار مورد نياز را تأمين مي‌کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن