تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):گويا مؤمنان همان فقيهان (فرزانگان دين فهم) و اهل انديشيدن وپند گرفتن هستند. شنيد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819239853




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايام الله دهه فجر را به جشن هاي ملي تبديل کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ دي ۱۳۹۳ (۱۷:۴۹ب.ظ)
با تاکيد معاون استاندار کرمانشاه؛ ايام الله دهه فجر را به جشن هاي ملي تبديل کنيم معاون سياسي و امنيتي استانداري گفت: دهة فجر انقلاب و 22 بهمن را بايد به فجر شادي، اميد، وحدت و همدلي مردم تبديل کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج از کرمانشاه؛ نشست مسوولان روابط عمومي هاي استان به رياست معاون سياسي و امنيتي استانداري، مديرکل دفتر بانوان و امور خانواده استانداري، سرپرست اداره کل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري و رئيس ستاد گراميداشت دهه فجر انقلاب در استان با دستور کار ارائه راهکار براي نقش آفريني روابط عمومي ها در برگزاري نمايشگاه توانمندي زنان در دهه فجر و همچنين در برگزاري باشکوه مراسم دهه فجر انقلاب اسلامي در استان در محل سالن جلسات استانداري تشکيل شد.
آيت الله آزرمي هدف از برگزاري اين نشست را تشريح برگزاري يک مراسم عمومي با عنوان برنامه هاي قابل اجرا در ايام دهه فجر انقلاب و همچنين تشريح برگزاري يک موضوع اختصاصي با عنوان برگزاري نمايشگاه توانمندي هاي زنان استان در ايام الله دهه فجر عنوان کرد.
وي از دهه فجر به عنوان دهة هويت، قدرت و وحدت ديني و ملي ياد کرد و اظهار داشت: دهة فجر براي ما يادآور هويت، قدرت و وحدت ديني و ملي با رهبري بنيانگذار کبير نظام جمهوري اسلامي مي باشد لذا روابط عمومي ها در بزرگداشت اين ايام نقش ويژه اي دارند که بايد به صورت تاثيرگذاري در اجراي برنامه ها نقش آفريني کنند.
وي بزرگداشت ايام دهة فجر انقلاب را زمينه و بستر بسيار مناسبي براي انتقال شور و هيجان به نسل جديد به منظور پاسداشت ارزش هاي انقلاب عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: برنامه هاي دهة فجر از روز 12 تا 22 بهمن بايد با حرکت ها جديد در استان اجرا و از اجراي برنامه ها به صورت يکنواخت و تکراري اجتناب شود.
وي گفت: بيشتر ارگان ها و طيف هاي مختلف براي حضور در مراسم راهپيمايي روز 22 بهمن يک هويت مشخص دارند؛ لذا روابط عمومي هاي استان بايد نسبت به شکل گيري اين هويت اقدام کنند.
وي خواستار اجراي برنامه هاي جديد و هنرمندانه در ايام دهه فجر در استان شد و تاکيد کرد: بايد از ايده هاي جديد و نوآوري دستگاه ها در برگزاري برنامه هاي دهة فجر در استان استفاده شود و هر روابط عمومي که فعاليت خوب و برتري در اين زمينه داشته باشد با ارزيابي اداره روابط عمومي و امور بين الملل استانداري معرفي و طي مراسمي از آنان تقدير بعمل خواهد آمد.
آزرمي با بيان اين که بايد از انجام کارهاي تکراري با جديت پرهيز شود، گفت: دهة فجر انقلاب را بايد به فجر شادي، اميد، وحدت و همدلي مردم تبديل کنيم و از افرادي که در پيروزي انقلاب اسلامي در استان نقش داشته اند به منظور همگرايي بيشتر بايد از آنها و خانواده آنها تجليل شود.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به برگزاري نمايشگاه توانمندي هاي زنان در کرمانشاه گفت: ، قصد برگزاري نمايشگاهي متفاوت از گذشته را داريم و خوشبختانه براي انجام اين موضوع، اقدامات خوبي در استان انجام شده است.
معاون سياسي و امنيتي استانداري ادامه داد: در اين نمايشگاه از دستگاه هاي مختلف اجرايي استان خواسته ايم که زمينه را براي حضور زنان توانمند استان در تمامي زمينه هاي علمي، پژوهشي، صنعتي، کشاورزي، خدماتي، IT , ICT ، صنايع دستي و... فراهم کنند لذا تصميم به برگزاري نمايشگاهي متفاوت را داريم و مسوولان روابط عمومي ها نيز در اين راستا نقش مهمي به عهده دارند که مي توانند نسبت به تحقق اين موضوع کمک قابل توجهي ارائه دهند.
وي افزود: برگزاري نمايشگاه توانمندي هاي زنان يک فرصت مناسب براي استان است که بايد نهايت استفاده را در جهت معرفي توانمندي هاي ويژه زنان استان در بخش هاي مختلف داشته باشيم زيرا اين موضوع از يکسو ايجاد زمينه هاي مناسب براي گرايش بيشتر نوجوانان و جوانان را به سمت خلاقيت و نوآوري به دنبال دارد و از يکسو ديگر منجر به کسب درآمد بيشتر براي استان با فروش محصولات و توليدات مربوط به توانمندي هاي زنان مي گردد.
چهار کميته براي برگزاري مطلوب نمايشگاه توانمندي هاي زنان در استان تشکيل شده است
همچنين در اين نشست مديرکل بانوان و امور خانواده استانداري از تشکيل چهار کميته به منظور برگزاري مطلوب نمايشگاه توانمندي هاي زنان در استان خبر داد و گفت: اين چهار کميته اجرايي، آموزش و پژوهش، تبليغات و پذيرش و ارزيابي الگوهاي برتر به منظور برگزاري مطلوب و باشکوه اين نمايشگاه هستند که هر کدام از کميته ها با دقت لازم به انجام وظايف و برنامه هاي خود مي پردازند.
شريفه حق شناس افزود: استان هاي لرستان، ايلام، کردستان، همدان و آذربايجان غربي در اين نمايشگاه با محوريت استان کرمانشاه حضور دارند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن