تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818974418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزارت ورزش و جوانان براي مقابله با فساد عزمش راسخ است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ دي ۱۳۹۳ (۱۶:۱ب.ظ)
سجادي: وزارت ورزش و جوانان براي مقابله با فساد عزمش راسخ است معاون توسعه ورزش حرفه اي و قهرماني وزارت ورزش و جوانان با تاکيد به شعار وزارتخانه مبني بر« ورزش پاک» گفت: با هرگونه تخلفي مقابله خواهيم کرد و وزارت ورزش و جوانان براي مقابله با فساد عزمش راسخ است.
به گزارش خبرگزاري موج، نصرالله سجادي امروز يکشنبه پس از برگزاري مجمع انتخاباتي فدراسيون اسکي در جمع خبرنگاران در خصوص بازداشت چند تن از متخلفين ورزش کشور اظهار داشت: اسامي اين افراد را نهادهاي مسئول در کشور مي توانند اعلام کنند و ما اجازه انتشار اسامي متخلفين را نداريم.
سجادي افزود: عزم وزارت ورزش و جوانان و دولت بر اين است که با فساد مبارزه کند و ما نيز طبق شعاري که تحت عنوان ورزش پاک مطرح کرديم به دنبال آن هستيم تا محيط ورزش را از برخي آلودگي ها پاک کنيم.
وي درباره اين انتخابات گفت: بر خلاف فضاي بيروني انتخابات امروز روان و سالم برگزار شد و اميدوارم از امروز رشد ورزش اسکي را بيش از پيش شاهد باشيم.
معاون توسعه ورزش حرفه اي و قهرماني وزارت ورزش و جوانان در همين ارتباط افزود: براي انتخابات فدراسيون ها افراد زيادي ثبت نام کرده اند که اين نشان مي دهد فضايي سالم براي نامزد شدن وجود دارد و باورغلط برخي که متصورندافراد از پيش تعيين شده اند را از بين مي برد؛ امروز بعد از برگزاري سي امين انتخابات فدراسيون هاي ورزشي اين را به قطعيت مي گويم.
وي در ادامه با اشاره به اين نکته که درصدديم تا شرايطي براي حمايت مالي از فدراسيون ها را ايجاد کنيم، گفت: بر همين اساس نشست هم انديشي با حضور روساي فدراسيون ها، مسئولين بازاريابي و مديران باشگاه ها 9 اسفند ماه به مدت يک روز برگزار و طي آن درزمينه هاي مختلف بازاريابي بحث و تبادل نظر خواهد شد.
سجادي درباره عملکرد تيم ملي هندبال اظهار داشت: با توجه به اين که نخستين حضور ايران درمسابقات قهرماني جهان است،‌اما بچه ها در 2 روز گذشته خوب ظاهر شدند و نتايج اختلاف فاحشي نداشتند؛ اميدوارم شاهد موفقيت هاي تيم ملي هندبال در رقابت هاي آسيايي و جهاني باشيم.
وي در خصوص حضور تيم ملي فوتبال در جام ملت هاي آسيا گفت: تيم ملي فوتبال کشورمان هم در مقابل بحرين و قطرخوب بازي کرد که اميدوارم فردا هم بتواند عملکرد خوب ياز خود نشان دهد و به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کند.
معاون توسعه ورزش حرفه اي و قهرماني درباره بررسي اصلاحيه اساسنامه فدراسيون هاي ورزشي نيز اظهارداشت: در حال حاضر هفته اي دو بار با حضور کارشناسان خبره مشغول بررسي اصلاح نهايي اساسنامه ها هستيم.
وي يادآور شد: اساسنامه فدراسيون فوتبال نيز به اصلاحات نياز دارد و بايد در برخي از جاها بازنگري شود.
مجمع انتخابات فدراسيون اسکي صبح امروز (يکشنبه) با حضور «سيد نصرالله سجادي» معاون توسعه ورزش حرفه اي و قهرماني، شاهرخ شهنازي دبيرکل کميته ملي المپيک، نماينده سازمان بازرسي و همچنين اعضاي فدراسيون اسکي در آکادمي کميته ملي المپيک برگزار شد که طي آن ناصر طالبي با 19 راي از مجموع 28 آرا توانست رياست اين فدراسيون را براي چهار سال ديگر برعهده گيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن