تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798702650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران تاکید کرد ضرورت بهره‌گیری از توان علمی اساتید جهان برای تولید علم در کشور


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران تاکید کرد
ضرورت بهره‌گیری از توان علمی اساتید جهان برای تولید علم در کشور
رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران بر ضرورت بهره‌گیری از توان علمی اساتید مختلف جهان برای تولید علم در کشور تاکید کرد.

خبرگزاری فارس: ضرورت بهره‌گیری از توان علمی اساتید جهان برای تولید علم در کشور



به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نصرت‌الله ضرغام ظهر امروز در نشست مشترک و جلسه پرسش و پاسخ اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پایه، علوم پزشکی و دانشگاه زنجان اظهار داشت: صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران از همه ظرفیت خود برای حمایت‌ از طرح‌ها و پژوهش استفاده می‌کند.
وی با اشاره به اینکه انسان‌هایی که نگاه کوتاهی داشته باشند نمی‌توانند تحولی به‌وجود آورند، گفت: باید دانشگاه‌های کشورمان به سوی ارتقای کیفیت حرکت کنند.
رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران با اشاره به اینکه 4 میلیون و 500 هزار نفر جمعیت دانشجو در کشورمان وجود دارد، گفت: امروز بخشی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها بیکار هستند که این تعداد انتظار شغل مناسب دارند.
این مسئول با اشاره به اینکه مراکز علمی باید به سمت کیفیت و کمیت هدایت شوند، افزود: باید آموخته‌های فرزندان این آب و خاک در حدی باشد که خریدار داشته باشند. * مراکز علمی کشور باید دغدغه کیفیت داشته باشند
ضرغام با تاکید بر اینکه مراکز علمی کشورمان باید دغدغه کیفیت داشته باشند، افزود: همچنین مراکز علمی موجود در کشورمان باید جایگاه و پایگاه مردمی داشته باشند و اگر جایگاه مردمی پیدا کنند امکان توسعه کمی و کیفی با کمک‌هایی که به این مراکز می‌شود وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه پیدا کردن این جایگاه مهم به دست مسئولان و مردم است، گفت: مسئولان این حوزه تلاش می‌کنند تا دانشگاه‌ها جایگاه خود را در بین مردم پیدا کنند.
رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران ادامه داد: با تحقق این مسئله مهم قطعا بودجه‌های اختصاص‌یافته به آموزش عالی افزایش می‌یابد.
این مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر مراکز بودجه خود را از محل بودجه دولتی و ملی تامین می‌کنند، افزود: تامین استانداردهای علمی نیز با راهکارهای مختلفی صورت می‌گیرد.
ضرغام با اشاره به اینکه ما باید درباره ایجاد تنوع، درآمد و ایده‌های خوب فکر کنیم، گفت: در این زمینه باید امکانات و تجهیزات مختلفی وجود داشته باشد تا اهداف مدیریت را با برنامه‌های راهبردی محقق کنیم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه شورای پژوهش‌های علمی در سال 68 راه‌اندازی شده است، گفت: هدف از این امر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی در حوزه‌های مختلف علمی و برنامه‌ریزی مناسب برای تحقیقات علمی بوده است.
رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران ادامه داد: این شورا در زمان تشکیل، نقص نداشتن منابع مالی و عدم برخورداری از ساختار سازمانی را دارا بود.
این مسئول به تاکید مقام معظم رهبری بر ضرورت گسترش پژوهش و حمایت از پژوهشگران اشاره کرد و گفت: با تاکید مقام معظم رهبری مجموعه‌ای برای حمایت از این بخش تشکیل شده است. * ارتباط میان مراکز علمی کشور با جهان افزایش یابد
ضرغام بر ضرورت بهره‌گیری از توان علمی اساتید مختلف جهان برای تولید علم در کشور تاکید کرد و اظهار داشت: باید ارتباط میان مراکز علمی کشورمان با جهان افزایش یابد.
وی با اشاره به اینکه از پژوهشگران کشورمان به طرق مختلفی حمایت می‌شود، افزود: در حال حاضر 32 هزار هیئت علمی با صندوق ارتباط موثر دارند.
رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران خاطرنشان کرد: در شش ماهه نخست سال جاری 62 پروژه مصوب از سوی دانشگاه تهران در این صندوق برای ارائه حمایت‌ها مورد تصویب قرار گرفته است.
ضرغام در پایان یکی از اهداف بنیاد نخبگان را شناسایی و ارتقای استعدادهای موجود در کشور دانست و بیان داشت: پرورش و شکوفایی این استعدادها و ایجاد اشتغال از دیگر اهداف بنیاد است.
انتهای پیام/73008/ک40

93/10/28 - 15:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن