تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه اى كه در آن قرآن فراوان خوانده شود، خير آن بسيار گردد و به اهل آن وسعت داده ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819951292




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تملک و تخریب 500 واحد مسکونی در بافت فرسوده آبکوه مشهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرطرح نوسازی بافت فرسوده آبکوه مشهد خبرداد: تملک و تخریب 500 واحد مسکونی در بافت فرسوده آبکوه مشهد خبرگزاری پانا: مدیرطرح نوسازی بافت فرسوده آبکوه از تملک و تخریب بیش از 500 واحد مسکونی در بافت فرسوده آبکوه از ابتدای شروع فعالیت این مدیریت تا کنون خبرداد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۲۸ دي ساعت 12:48

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی مدیریت اجرایی طرح نوسازی بافت فرسوده آبکوه، حسین امجد یزدی با اعلام این خبر اظهار کرد: بافت فرسوده آبکوه در مساحتی بالغ بر 30 هکتار در منطقه یک شهرداری مشهد واقع شده است که از لحاظ موقعیت جزو بهترین مناطق مشهد محسوب می‌شود.
وی گفت: بیش از 1هزار 800 ملک با حدود جمعیت 8هزار نفر در این منطقه وجود دارد که به همین دلیل بهسازی، نوسازی و احیای بافت آبکوه را از اهمیت زیادی برخوردار کرده است.
مدیریت اجرایی طرح نوسازی بافت فرسوده آبکوه با اعلام اینکه از آغاز فعالیت مدیریت اجرایی طرح نوسازی بافت فرسوده آبکوه تا کنون بیش از 500 ملک خریداری و تخریب شده است، افزود: همچنین از خرداد سال جاری تا کنون حدود 100 ملک مسکونی تملک و تخریب شده است.
امجدیزدی اضافه کرد: همچنین مساحت کل املاک تخریب شده در بافت آبکوه در عرصه 53هزار متر مربع و در اعیان 63هزار مترمربع است.
وی گفت: در منطقه بافت فرسوده آبکوه تا کنون 52 هزار متر مربع عملیات آسفالت انجام شده است که بیش از 17هزار متر آن در سال جاری و با هزینه این مدیریت صورت گرفته است.
مدیریت طرح نوسازی بافت فرسوده آبکوه با اشاره به تملک املاک در این محدوده اظهار کرد: تملک املاک به صورت اولویت بندی‌های انجام شده صورت می‌گیرد. در حال حاضر 248 قطعه در اولویت خرید قرار دارد که تاکنون 61 قطعه آن تملک شده است.
امجدیزدی با تاکید بر حضور و مشارکت مردم بافت آبکوه در احیاء، نوسازی و بازسازی این منطقه گفت: آنچه برای ما اهمیت دارد مشارک مردم برای احیای این بافت است و سعی داریم که مردم ساکن در این بافت را در همین منطقه حفظ کنیم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن