تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداشناس ترين مردم پر درخواست ترين آنها از خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818730251




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگیری متخلفین غیرمجازشکاردرشهرستان طالقان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طالقان در گفتگوبا پانا: دستگیری متخلفین غیرمجازشکاردرشهرستان طالقان خبرگزاری پانا :رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طالقان گفت:متخلفین شروع به شکار غیر مجاز، قبل از هرگونه اقدام با یک قبضه اسلحه دولول قاچاق و فشنگهای مربوطه دستگیر شدند.
۱۳۹۳ يکشنبه ۲۸ دي ساعت 10:38

خبرگزاری پانا+رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طالقان

حشمت اله کشیری رئیس اداره حفاظت محیط زیست در گفتگوبا خبرنگار پانا،با اعلام این خبر گفت:براساس گزارشاتی که از همیاران بخش پایین طالقان در مناطق پرگه و مزرعه نظرآباد مبنی بر حضور 2 اکیپ افراد متخلف دارای سلاح شکاری در منطقه شکار ممنوع به جهت شکار غیر مجاز دریافت شد واین افراد،با همکاری همیاران طبیعت دستگیر شدند. وی افزود: قبل ازدستگیری، متخلفین که دارای 2 خودروی پژو و پراید بوده که با دیدن حیات وحش جنب جاده اصلی قصد شکار غیرمجاز داشتند که با حضور به موقع ضابطین قضایی و همیاران اقدام به فرار نموده و خودروی پژو در حین فرار بدلیل لغزنده بودن جاده ضمن برخورد با سنگهای بغل جاده ،ضمن تحمل خسارات زیاد متواری و خودروی پراید قبل از هرگونه اقدام به شکاربا 3 سرنشین که دارای یک قبضه اسلحه شکاری دولول روی هم که بصورت آماده به شلیک بوده است و 4 عدد فشنگ چهارپاره و 2عدد فشنگ ساچمه و 3 عدد فشنگ گلوله زنی برنو بودند توقیف شد.
کشیری با اعلام اینکه طی هماهنگی بعمل آمده با مراجع قضایی، متخلفین بعد از دستگیری و تشکیل پرونده تخلف شروع به شکار با اسلحه غیرمجاز، شب در کلانتری پایین طالقان بازداشت شدند. رئیس اداره حفاظت از محیط زیست طالقان ضمن تشکر از همکاری همیاران اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن حیات وحش به مراکز مسکونی و نزدیکی به جاده ها، در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا مورد مشکوک ، ضمن تماس با این اداره ما را در انجام رسالتی که بعهده گرفته ایم یاری کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن