تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798381341




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سپاه توانايي از بين بردن ناو هواپيمابر آمريکا را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ دي ۱۳۹۳ (۱۰:۳۳ق.ظ)
دريادار فدوي: سپاه توانايي از بين بردن ناو هواپيمابر آمريکا را دارد فرمانده نيروي دريايي سپاه گفت: مقامات نظامي آمريکا در سخنانشان اذعان کردند که 13 ميليارد دلار صرف ساختن ناو هواپيما بر مي کنند اما سپاه با قابليت هاي تندرو مي تواند آن را غرق کند.
به گزارش خبرگزاري موج، هيات عالي رتبه علمي آموزشي دانشکده دفاع ملي عمان به سرپرستي «سرلشکر سالم بن مسلم بن علي قطن» با دريادار پاسدار علي فدوي فرمانده نيروي دريايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ديدار کردند.
سردار فدوي در اين ديدار با بيان اينکه در بين کشورهاي همسايه از گذشته تا به امروز با عمان روال کاري مطلوبي داشته ايم گفت: به گواه تمامي استراتژيست‌هاي دنيا، منطقه‌اي که ما در آن به سر مي بريم مهمترين جغرافيايي است که مي توان از آن ياد کرد و خليج فارس و تنگه راهبردي هرمز که مابين ايران و عمان قرار گرفته از اهميت ويژه و خاصي برخوردار است.
وي با اشاره به شاخصه هاي برخورداري از توان نظامي اظهار داشت: انسان مسلماني که به وعده الهي باور دارد بايد محور توان نظامي باشد، در ارتش آمريکا و ارتش‌هاي مشابه اين عامل وجود ندارد و اين موضوع وجه تمايز يک نيروي انساني معتقد و از جان گذشته با نيرويي است که با هدف زنده ماندن پاي در ميدان جنگ مي گذارد.
دريادار فدوي با يادآوري سابقه تقابل نيروي دريايي سپاه با آمريکايي ها در خليج فارس تصريح کرد: سپاه به برکت خون شهدا و عنايت خداوند متعال نظريه اي متفاوت براي مقابله با آمريکا در خليج فارس ارائه کرد که به «روال شناورهاي تندور» معروف شد که بر مبناي نيروي انساني با ايمان و عمل اسلامي و انقلابي شکل مي گرفت.
وي افزود: آمريکايي ها نيز بعد از مدتي درصدد به کارگيري اين رويکرد بر آمدند اما به دليل آنکه نيروي انساني آنها شاخصه هاي لازم را دارا نبود با اذعان به شکست خود اعلام کردند که در سال 2015 به دنبال جايگزين کردن شناورهاي تندرو بدون سرنشين به سازمان نيروي دريايي آمريکا هستند.
فرمانده نيروي دريايي سپاه انطباق با تهديدات کشورها را دومين شاخصه توان نظامي عنوان و با بيان اينکه تهديد ما غير از آمريکا کسي نيست تصريح کرد: آمريکا از لحاظ علمي در شرايطي نيست که ما را تهديد کند اما در کلام اين را اعلام مي کند.
وي خاطر نشان کرد: توان نظامي و دفاع سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بر اساس مباني شکل گرفته که بتواند به مقابله با تهديدات آمريکايي رفته، ايستادگي کند و پيروز عرصه نبرد باشد.
دريادار فدوي با اشاره به اعتراف آمريکايي‌ها بر ضرورت تغيير استراتژي در برابر راهبرد دريايي سپاه در خليج فارس گفت: مقامات نظامي آمريکا در سخنانشان اذعان کردند که 13 ميليارد دلار صرف ساختن ناو هواپيما بر مي کنند اما سپاه با قابليت هاي تندرو مي تواند آن را غرق کند.
وي با اشاره به سابقه دشمني آمريکايي‌ها با انقلاب اسلامي، توان دفاعي جمهوري اسلامي ايران را بازدارنده و خنثي کننده توطئه هاي دشمنان توصيف کرد.
فرمانده نيروي دريايي سپاه با تاکيد بر اينکه کشورهاي مسلمان دشمني جز آمريکا و رژيم غاصب صهيونيستي ندارند گفت: کشورهاي منطقه مانند خانواده اي هستند که ميان آنها ارتباط تنگاتنگي وجود دارد و در اين ديدار تلاش کرديم در موضوعات مرتبط به ويژه تنگه هرمز روالي را برقرار کنيم که نتيجه آن عزت کشورهاي منطقه باشد.
همچنين در اين ديدار سرلشکر سالم بن مسلم بن علي قطن فرمانده دانشکده دفاع ملي عمان با ابراز خرسندي از حضور در ايران گفت: دانشکده هاي دفاع ملي در تمامي کشورها مسائل راهبردي را در اولويت قرار مي دهند و ما براي شناخت مولفه هاي قدرت ملي در مباحث مطالعاتي اولين سفر خارجي خود را از کشور دوست و همسايه خود جمهوري اسلامي ايران انتخاب کرديم.
وي خاطر نشان کرد: در اين سفر سردار فدوي ما را از راهبرد سپاه مطلع کرد که اين پيشرفت ها و دستاوردهاي سپاه براي ما خوشحال کننده است.
گفتني است در پايان اين ديدار هدايايي به رسم يادبود به هيات عماني اهدا شد و فرمانده دانشکده دفاع ملي عمان نيز نشان اين دانشکده را به فرمانده نيروي دريايي سپاه تقديم کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن