تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821038661




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف 919 کيلو ترياک و 28 کيلو هروئين در کوهک سراوان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ دي ۱۳۹۳ (۱۵:۳۴ب.ظ)
کشف 919 کيلو ترياک و 28 کيلو هروئين در کوهک سراوان فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان از کشف يک‌تن مواد مخدر در سراوان و زاهدان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرتيپ دوم پاسدار حسين رحيمي، فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان در تشريح اين خبر گفت: در پي کسب خبري مبني بر اينکه تعدادي از قاچاقچيان، مقادير قابل‌توجهي مواد مخدر را از مرزهاي سراوان به داخل مناطق کوهستاني شهرستان منتقل کرده و قصد انتقال مواد به ساير نقاط استان را دارند، بلافاصله چند تيم از ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان به منطقه کوهک سراوان اعزام شدند.
فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان افزود: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شب گذشته با پايش اطلاعاتي محل دپوي مواد را شناسايي و به طور نامحسوس تحت کنترل قرار دادند.
اين مقام ارشد انتظامي تصريح کرد: ماموران پس از 7 ساعت تجسس و کاوش، فردي را در حوالي دپوي مواد که به‌محض رؤيت ماموران متواري شده بودريال دستگير کردند و با کمک فرد دستگيرشده محل دقيق مواد را که در شيار رودخانه مخفي کرده بود، کشف کردند.
فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در بازرسي دقيق از محل توسط ماموران مقدار 91 بسته مواد مخدر از نوع ترياک به وزن 919 کيلو گرم و تعداد 28 بسته مواد مخدر از نوع هروئين به وزن 28 کيلو و 800 گرم و در ادامه بازرسي از محل، مقاديري سلاح و مهمات نيز کشف شد.
سردار رحيمي در ادامه يادآور شد: ماموران انتظامي زاهدان مستقر در ايستگاه بازرسي کوله سنگي نيز روز گذشته در بازرسي از خودروهاي عبوري در بازرسي از يک دستگاه اتوبوس که از زاهدان عازم يزد بود،20 کيلو ترياک کشف و چهار نفر را در اين ارتباط دستگير کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن