تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813109740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جذب سرمایه گذاری در دستور کار فرمانداران باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مشاور عالی استاندار فارس: جذب سرمایه گذاری در دستور کار فرمانداران باشد خبرگزاری پانا: مشاور عالی استاندار فارس گفت: فرمانداران باید معتقد به شعارها و برنامه های دولت تدبیر و امید باشند و در این مسیر تلاش کنند.
۱۳۹۳ جمعه ۲۶ دي ساعت 18:43

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، سید محمود موسوی در نهمین نشست فرمانداران استان اظهار داشت: وجود استانداری بومی كه از ابتدای جوانی در وزارت كشور و استان خدمت كرده و با شرایط فارس آشنایی كامل دارد موجب حاكم شدن آرامش و فضای همدلی  و پیشرفت خدمت رسانی صادقانه در استان شده است.
وی با بیان این كه همه مدیران باید با مبانی شكل گیری نظام اسلامی و سختی هایی كه انقلابیون برای پیروزی انقلاب اسلامی و حفاظت از نظام اسلامی متحمل شده اند آشنا باشند، افزود: این مسائل باید برای جامعه بازگو شود تا همگان بدانند چه خطراتی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، كشور را تهدید می كرده است و چگونه جوانان كم تجربه آن روز با ایثارگری و تلاش فراوان توانسته اند از دستاوردهای نظام اسلامی محافظت كنند.
مشاور عالی استاندار فارس با اشاره به این كه همواره از ابتدای پیروی انقلاب اسلامی اعتقاد راسخ داشته ایم كه باید اطاعت محض از ولی فقیه و رهبری معظم انقلاب داشته باشیم، گفت: در دولت های مختلف،  سكان جمهوری اسلامی در اختیار ولی فقیه بوده است و امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری دولت ها را حمایت و هدایت كرده و كشور را به پیش برده اند.
موسوی با بیان این كه حاصل تلاش های فراوان دلسوزان انقلاب اسلامی، شكل گیری دولت اعتدال توسط حجت الاسلام و المسلمین دكتر روحانی بوده است، تصریح كرد: تلاش ما این است كه خط اعتدال را در جامعه پررنگ كنیم  تا افراد معتدل و توانمند بتوانند كشور را بهتر مدیریت كنند.
وی خاطر نشان كرد: امروز به این بلوغ رسیده ایم كه تفرقه فایده ای برای كشور ندارد و اداره كشور به صورت نوبتی  و ناقص توسط گروه های سیاسی، دستاوردهای جمهوری اسلامی را از بین خواهد برد.
مشاور ارشد استاندار فارس با بیان این كه باید با اعتدال و زیر چتر كشتیبان نظام، جامعه را اداره كنیم، تصریح كرد: پیشرفت در حفظ وحدت و همدلی با احترام به قوانین است.
موسوی با اشاره به این كه فرمانداران بایستی همدلی و همكاری لازم را با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در راستای رفع مشكلات مردم و پیشرفت شهرستان داشته باشند، ادامه داد: انتظار داریم فرمانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستان ها، مصالح كشور و دولت را در نوع ارتباط با نمایندگان و همچنین انتصاب افراد توانمند و معتقد به برنامه های دولت در نظر بگیرند.
وی خواستار استفاده فرمانداران استان فارس از ظرفیت های شهرستان ها در زمینه جذب سرمایه گذاران  و ایجاد رونق اقتصادی در استان شد و گفت: با توجه به برنامه دولت جهت مشاركت بخش خصوصی در سرمایه گذاری ها باید با بهره گیری از توانمندی های  این بخش سرمایه گذاری پاك را در شهرستان ها رونق داده و از آن حمایت كنیم.
مشاور عالی استاندار فارس همچنین در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت توجه به روابط عمومی در فرمانداری های استان تاكید كرد و افزود: روابط عمومی قوی، آینه دستگاه اجرایی محسوب می شود و فرمانداران در جهت اعتلای هر چه بیشتر  این نهاد موثر، تلاش بیشتری اعمال دارند تا خدمات و اقداماتی كه صورت گرفته به شكل صحیح و واقعی برای مردم اطلاع رسانی شود.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن