تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هنگامى كه مؤمن بر صراط مى‏گذرد، و مى‏گويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم. ناگاه زبان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819708196




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحریم ایران؛ هدیه سنای آمریکا به داعش/ هافینگتن پست:شکست دیپلماسی هسته‌ای یعنی قرار گرفتن ایران و آمریکا در مسیر جنگ


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: تحریم ایران؛ هدیه سنای آمریکا به داعش/ هافینگتن پست:شکست دیپلماسی هسته‌ای یعنی قرار گرفتن ایران و آمریکا در مسیر جنگ
گروه تروریستی داعش دشمنان بسیار و دوستان اندکی دارد؛ اما گاهی اوقات حتی دشمنان قسم خورده داعش ممکن است به وی دست دوستی دراز کنند.
به گزارش نامه نیوز، هافینگتن پست در گزارشی به طرح تحریم های جدید کنگره آمریکا علیه ایران پرداخته و می نویسد: اگر دیپلماسی هسته ای غرب با ایران شکست بخورد، آمریکا و ایران بار دیگر یکدیگر را در مسیر جنگ خواهند یافت و داعش بزرگترین پیروز این سناریو خواهد بود. بنابراین این چه کسی است که می خواهد دشمنانش در مقابل یکدیگر قرار بگیرند؟

ممکن است که سناتورها، منkدز و کرک قصد کمک به داعش را نداشته باشند اما آنا درک نکرده اند که با تشدید فشارها برای اعمال تحریم های جدید علیه ایران در میانه دیپلماسی هسته ای در جریان، در حال انجام این کار هستند.

ممکن است آنها این فکر را کنند که کمک به داعش بهای با ارزشی است که با هدف بلوکه کرده توافق هسته ای اوباما با ایران باید پرداخت.

سناتور تام کاتن، روز گذشته گفت: هدف اعمال تحریم های جدید علیه ایران شکست مذاکرات و نه تقویت توافق نهایی است.

کاخ سفید معتقد است که تحریم های جدید علیه ایران، مذاکرات هسته ای را منفجر خواهد کرد و باراک اوباما عنوان کرد که تحریم های جدید را وتو خواهد کرد. رهبران جمهوری خواهان در نظر دارند تا هفته آینده طرح تحریم های جدید را به جریان اندازند و پس از آن رای گیری درباره آن را انجام دهند.

این در حالی است که مخالفان توافق هسته ای با ایران، همگام با مردم آمریکا نیستند، تمرکز مردم آمریکا در حال حاظر بر گروه تروریستی داعش است در حالی که حواس کنگره همچنان بر ایران است.






۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن