تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که برای جلب رضایت و خوشنودی مردم ، موجب خشم و غضب خداوند شود، خداوند او را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815550857




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهکارهاي توسعه صادرات به کشور روسيه در قم بررسي شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ دي ۱۳۹۳ (۱۷:۵۱ب.ظ)
راهکارهاي توسعه صادرات به کشور روسيه در قم بررسي شد همايش بررسي راهکارهاي توسعه صادرات به کشور روسيه امروز با حضور عسگر اولادي رئيس اتاق بازرگاني مشترک ايران و روسيه در قم برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، همايش بررسي راهکارهاي توسعه صادرات به کشور روسيه امروز با حضور عسگر اولادي رئيس اتاق بازرگاني مشترک ايران و روسيه، سر گي مرکولوف رئيس نمايندگي بازرگاني فدراتيو روسيه، مقيمي عضو هيئت رئيسه اتاق بازرگاني ايران و روسيه و فعال و کارآفرين نمونه کشور و جمعي از فعالا اقتصادي ايران و روسيه در سالن همايش‌هاي اتاق بازرگاني صنايع، معادن و بازرگاني استان قم برگزار شد.
سيدعلي موسوي اظهار داشت: صادرات تنها فعاليت صنعتي و توليدي نيست و در شرايط کنوني جهان فتح بازارهاي جهاني براي ما بسيار مهم بوده و اين موضوع همواره مورد تاکيد مسئولان است.
دبير همايش بررسي راهکارهاي توسعه صادرات به کشور روسيه، عنوان کرد: فرهنگ غني ديني و اسلامي ما که نمونه بارز آن خلق حماسه‌هاي ملي و علمي است خود گوياي توانمندي جمهوري اسلامي ايران است.
وي با بيان اينکه در زمينه اقتصاد افزايش توسعه صادرات به ويژه به کشورهاي همسايه از مهم‌ترين اقدامات است، افزود: هدف اين همايش گسترش صادرات به کشورهاي همسايه به ويژه روسيه و قزاقستان است.
موسوي با بيان اينکه هدف ما تشويق صادرکنندگان است گفت: هدف ما جهش صادرات است از همين رو از 4 نقطه موجود براي صادرات کشوري را براي مرکزيت براي صادرات انتخاب کرديم.
دبير بررسي راهکارهاي توسعه صادرات به کشور روسيه، با بيان اينکه کشور متحمل تحريم‌ها است افزود: حرکت به سمت اقتصاد مقاومتي مهم‌ترين رويکرد اقتصادي بايد باشد.
موسوي با بيان اينکه آمريکا در منطقه به دنبال شکل‌دهي به مرزهاي نظامي خود است و ما بايد استراتژي امريکا را بازخواني کنيم تصريح کرد: در اقتصاد مقاومتي علما و دانشمندان، ثروتمندان و قدرتمندان نقش بسزايي دارند از همين رو بايد تلاش کنيم تا اقتصاد مقاومتي محقق شود و واردات به صفر برسد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن