تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798392422




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت براي بيمه معتادان در کشور اعتباري 300 ميليارد ريالي تخصيص داده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ دي ۱۳۹۳ (۱۱:۵۰ق.ظ)
قائم مقام دبير ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور: دولت براي بيمه معتادان در کشور اعتباري 300 ميليارد ريالي تخصيص داده است قائم مقام دبير ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: امسال، دولت براي بيمه معتادان در کشور اعتباري 300 ميليارد ريالي تخصيص داده است که اميدواريم با اين رقم بتوانيم بخش بزرگي از معتادان کشور را بيمه کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ علي رضا جزيني در مورد اشتغال بهبوديافتگان افراد معتاد افزود: تاکنون 25 هزار نفر از معتاداني که بهبود يافته اند با کمک سازمان فني و حرفه اي داراي مهارت شده اند.
وي همچنين با اشاره به سفر چند ماه پيش وزير کشور به استان کرمانشاه، گفت: آقاي رحماني فضلي در چهار ماه اخير برخي موضوعات و دغدغه هايي که در اين استان وجود داشته را احصا و به ستاد مبارزه با مواد مخدر منعکس کرده اند که همه اين مصوبات انجام شده، ولي، مساله اشتغال معتادان بهبود يافته که يکي از اين مصوبات بوده، هنوز به نتيجه اي نرسيده است.
قائم مقام دبير ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در مورد برنامه هاي آموزشي و آگاه سازي مردم، گفت: آموزش و آگاه سازي مردم از نظر ستاد مبارزه با مواد مخدر، اساس پيشگيري اوليه از اعتياد است و در همين راستا از سوي اين ستاد سندي به تصويب رسيده که حکم مصوبه هيأت وزيران را نيز دارد.
وي خاطرنشان ساخت: قرار است با برش هاي استاني، در هر استان اين برنامه اجرا شود و اعتبار آن هم بر اساس توافق بعمل آمده قرار است 80 درصد را سازمان ها و وزارتخانه هاي مرتبط تامين کنند و 20 درصد ديگر را هم ستاد مبارزه با مواد مخدر تامين کند، اما؛ متاسفانه با وجود اينکه ستاد به تعهد خود عمل کرده، ولي؛ از 80 درصد تعهد شده از سوي ساير وزارتخانه ها تاکنون خبري نشده است.
جزيني گفت: در اين برنامه قرار است 40 ميليون نفر در يک برنامه پنج ساله تحت آموزش قرار گيرند و نخستين گروهي که مورد نظر است نيز از ميان جوانان و بخصوص دانش آموزان و دانشجويان دانشگاه هاي کشور مي باشد.
وي گفت: مرکز مشاوره اين ستاد به شماره تماس 09628 آماده ارائه خدمات مشاوره اي به اقشار مختلف مردم است که امسال 300 هزار نفر از کشور به اين شماره تماس گرفته اند و بخش عمده تماس گيرندگان (84 درصد) را هم خانم ها تشکيل داده اند که علاوه بر رشد 120 درصدي نسبت به سال گذشته، نشان از دغدغه عمومي در مورد آموزش، پيشگيري و آگاه سازي مردم دارد.
وي همچنين همکاري سازمان هاي مردم نهاد در راستاي درمان اعتياد در کشور را در سالجاري داراي 72 درصد رشد عنوان کرد و گفت: هم اکنون دو هزار و 89 سازمان مردم نهاد با اين ستاد همکاري دارند.
جزيني همچنين کفت: سن مصرف مواد مخدر در کشور را 15 سال عنوان کرد و گفت: اين مساله براساس تحقيقات جرم شناسي علمي مشخص شده است.
به گفته وي ازيک ميليون و 235 هزار نفر معتاد در کشور، 9 درصد را زنان تشکيل مي دهند.
وي بيان داشت: امسال 9/2 درصد فوتي در ميان معتادان کشور نسبت به سال گذشته افزايش يافته است که علاوه بر دليل ياد شده، دلايلي ديگر از جمله برخي افزودني هايي که سودجويان به مواد مخدر سنتي و صنعتي اضافه مي کنند و نيز استفاده مضاعف از مواد مخدر از عمده دلايل مرگ معتادان کشور در سال 93 بوده است.
وي همچنين ميزان مرگ معتادان در استان کرمانشاه در سالجاري نسبت به سال گذشته را داراي 30 درصد افزايش عنوان کرد و گفت: در مجموع 94 نفر از معتادان کرمانشاه امسال فوت کرده اند که 9 نفر از آنان را زنان معتاد و 85 نفر ديگر را مردها تشکيل مي دهند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن