تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):گويا مؤمنان همان فقيهان (فرزانگان دين فهم) و اهل انديشيدن وپند گرفتن هستند. شنيد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814605054




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هواي قم از هفته آينده سرد مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ دي ۱۳۹۳ (۲۰:۱۲ب.ظ)
هواي قم از هفته آينده سرد مي‌شود کارشناس پيش بيني اداره کل هواشناسي استان قم از کاهش دماي هوا از اوايل هفته آينده در اين استان خبر داد.
کارشناس پيش بيني اداره کل هواشناسي استان قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري موج از قم گفت: امروز هواي قم صاف و در اواخر شب همراه با افزايش موقت ابر و همراه با وزش باد ملايم است.
وي با بيان اينکه در روز پنجشنبه هواي قم صاف به تدريج همراه با افزايش ابر و وزش باد ملايم است، گفت: در روز جمعه هوا قسمتي تا نيمه ابري همراه با وزش باد متوسط خواهد بود.
محمدجواد ترابيان اظهار داشت: امروز حداقل دماي قم منهاي سه و حداکثر دما 14 درجه، در روز پنجشنبه حداقل دما منهاي سه و حداکثر دما 13 درجه و در روز جمعه حداقل دما منهاي سه و حداکثر دما نيز 14 درجه خواهد بود.
وي گفت: دماي هوا طي سه روز آينده ثابت باقي مي‌ماند اما از اوايل هفته آينده دماي هوا کاهش خواهد يافت.
ترابيان با بيان اينکه سرعت وزش باد در روز چهارشنبه و پنجشنبه 15 تا 25 کيلومتر بر ساعت و جهت وزش باد نيز شرقي خواهد بود، گفت: سرعت وزش باد در روز جمعه 25 تا 40 کيلومتر بر ساعت و جهت وزش باد نيز شمال شرقي پيش بيني مي‌شود.
وي با اشاره به اينکه پديده وارونگي دما در استان قم در روزهاي آينده وجود نخواهد شد، گفت: از اوايل هفته آينده دماي هوا کاهش مي‌يابد و سيستم بارشي وارد شهر قم مي‌شود و در اواخر هفته آينده دماي هوا به شدت کاهش خواهد يافت.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن