تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814726353




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شاگردان مجید جلالی با سه گل مغلوب تیم شهرداری اردبیل شدند -


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در دیدار تدارکاتی/
شاگردان مجید جلالی با سه گل مغلوب تیم شهرداری اردبیل شدند

شهرداری اردبیل و سایپا


شناسهٔ خبر: 2465186 چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳
استانها > اردبیل

اردبیل - تیم فوتبال شهرداری اردبیل در دیدار تدارکاتی توانست با سه گل بر تیم لیگ برتری سایپای کرج غلبه کند. به گزارش خبرنگار مهر، در این بازی که عصر چهارشنبه در زمین اختصاصی تیم سایپای کرج برگزار شد، تیم شهرداری اردبیل توانست در یک بازی خوب و با برنامه حریف قدر خود را شکست دهد.تیم شهرداری هم اکنون برای برپایی اردوی آماده سازی در کردان کرج بسر می برد و بازیکنان این تیم روند تمرینات خود را برای کسب نتایج مطلوب در نیم فصل دوم لیگ دسته یک پیگیری می کنند.این دیدار نیز در راستای آمادگی بیشتر بازیکنان و مرور کارهای تاکتیکی دو تیم برگزار شد که تیم شهرداری اردبیل به دور از انتظار ظاهر شد و نشان داد که در تعطیلات نیم فصل توانسته روند موفقی را طی کند.
شهرداری اردبیل.JPG
در این بازی که هر دو تیم تعویض های زیادی را انجام دادند شاگردان مجید جلالی در بیشتر دقایق تحت تاثیر بازی خوب بازیکنان شهرداری قرار گرفتند و نتوانستند بازی مطلوبی را به نمایش بگذارند.در مقابل شاگردان محمد ربیعی در تمام دقایق این بازی با برنامه ظاهر شدند و در طول بازی تاکتیک های مختلفی را با بازیکنان جوان خود اجرا کردند و توانستند با ارائه بازی زیبا موقعیتهای متعددی را خلق کنند که در مجموع سه موقعیت بازیکنان شهراری به گل تبدیل شد.در این دیدار ربیعی سرمربی تیم شهرداری اردبیل سه بازیکن جدیدی که به تازگی به این تیم پیوسته اند در ترکیب قرار داد که این بازیکنان با بازی خوب و به ثمر رساندن دو گل شایستگی های خود را نشان دهند.بویژه در این دیدار بازی خوب و تاثیرگذار حسین حبیبی در میانه میدان که از تیم شهرداری زنجان به تیم شهرداری پیوسته نگرانی های کادر فنی تیم اردبیلی را در ادامه بازی های لیگ دسته یک کشور برطرف کرد.
شهرداری اردبیل 1.JPG
علیرضا قاسمی در دقیقه ۲۸، حسین حبیبی در دقیقه ۵۵ و هادی باغانی در دقیقه ۸۲ به عنوان دو بازیکن تازه وارد گلزنان این دیدار تدارکاتی بودند.همچنین در آنسوی میدان تیم سایپای کرج نیز که در مرحله آماده سازی برای ادامه بازیهای لیگ برتر کشور است، نتوانست بازی در خور توجهی ارائه دهد که البته در این امر بازی تک ضرب و روبه جلو و نیز سرعتی بازیکنان شهرداری دخیل بود.جلالی نیز که در طول بازی متفکرانه شاهد نمایش شاگردان خود بود و حتی پنج بازیکن ثابت خود را در ترکیب قرار داده بود، نتوانست تفکرات تیمی خود را دیکته کند و در ناباوری این شکست را پذیرا شد.این تیم بویژه در میانه میدان قافیه را به تیم شهرداری اردبیل باخته بود، بطوریکه در اکثر دقایق شاهد هنرنمایی بازیکنان میانی تیم میهمان بود. در خط دفاعی نیز بازیکنان شهرداری چه به لحاظ فردی و چه تیمی موفق نشان دادند.
شهرداری اردبیل و سایپا.JPG
علاوه بر این حضور یک نیمه ای و موفق وحید کارگر و حسن زهرایی دو سنگربان تیم شهرداری اردبیل تک موقعیتهای تیم سایپا را گرفت. سهم مهاجمان این تیم نیز در برد سایپا کمتر از سایر نفرات نبود و بازیکنان حاضر در میدان با دوندگی و تاثیرگذاری بازی هوشمندانه را به نمایش گذاشتند.این تیم در بازی اول و تدارکاتی خود در اردوی کردان کرج در مقابل تیم دسته دومی آلومینیوم اراک صف آرایی کرده بود که این دیدار با نتیجه بدون گل به پایان رسیده بود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن