تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798455000




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نيروي انتظامي از مشاغل مهم وبا ارزش در اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ دي ۱۳۹۳ (۱۶:۲۷ب.ظ)
نيروي انتظامي از مشاغل مهم وبا ارزش در اسلام است آيت اله مظاهري از مراجع عظام تقليد و رئيس حوزه علميه اصفهان در ديدار شرکت‌کنندگان دوره بصيرت فرماندهي انتظامي استان اصفهان با وي، نيروي انتظامي را از مشاغل مهم و باارزش در دين اسلام توصيف کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت اله حسين مظاهري، در آخرين روز از چهارمين دوره بصيرت کارکنان فرماندهي انتظامي استان اصفهان در ادامه مباحث ديني و اخلاقي به اهميت و جايگاه نماز اشاره کرد و اظهار داشت: نماز اولين و مهم‌ترين رکن در دين اسلام است که مي‌تواند ارتباط انسان را باخدا به‌صورت مداوم برقرار کند.
وي عاقبت‌به‌خيري و برکت در زندگي را نتيجه اهميت دادن به نماز برشمرد و اظهار داشت: کساني که به نماز اهميت نمي‌دهند، عاقبت‌به‌خير نخواهند شد و زندگي پر استرس و دلهره‌اي را در طول روز دارند.
اين مرجع تقليد تأکيد کرد: بايد سعي شود که نماز را اول وقت و اگر شد به جماعت و اگر هم فرصت شد همراه با تعقيبات به‌خصوص تعقيبات حضرت زهرا (س) انجام داد.
آيت اله مظاهري در ادامه به موضوع اهميت خدمت به خلق خدا در دين اسلام پرداخت و اظهار داشت: در دين اسلام هيچ ثوابي به‌اندازه خدمت به خلق خدا نداريم به‌ طوري‌ که حتي ثواب خدمت به خلق خدا از ثواب حج عمره و زيارت کربلاي معلي هم بيشتر است.
رئيس حوزه علميه اصفهان ويژگي بارز شيعه را برپاداشتن نماز و خدمت به خلق خدا عنوان کرد و بيان داشت: از امام صادق (ع) روايت‌شده که ايشان اصحاب خود را به خدمت به مردم سفارش مي‌کردند و احاديثي از آن امام نقل‌شده که اگر کسي گره از کار مسلماني و شيعه‌اي را باز کند ثواب آن برابر است با حجي که در نظر خداوند مقبول و مبرور باشد.
آيت اله مظاهري با بيان اين که کارکنان نيروي انتظامي در جايگاه بزرگ خدمت به مردم قرار دارند، گفت: نيروي انتظامي از مشاغل بسيار مهم و باارزش در دين اسلام است زيرا که اين نيرو مي‌تواند در تمامي حوزه‌ها و عرصه‌هاي مختلف گره از کار مردم باز کند و به مشکلات آنان رسيدگي نمايد.
رئيس حوزه عمليه اصفهان کار در نيروي انتظامي را بسيار ويژه و حساس توصيف کرد و گفت: کساني که در اين شغل هستند بايد از بصيرت لازم برخوردار باشند و به مسائل معنوي و ديني خود اهميت بدهند تا ان شاء اله در کسب رضايت مردم که همان رسيدن به رضاي پروردگار است موفق و سربلند شوند.
حجت‌الاسلام دوستي، مشاوره فرمانده انتظامي استان اصفهان در اجراي دوره‌هاي بصيرت، در اين مراسم طي سخنان کوتاهي به تشريح برنامه‌هاي اجراشده در دوره مذکور پرداخت و گفت: نيروهاي انتظامي به دليل شغل بسيار حساس و ويژه‌اي که دارند به افزايش بصيرت و تقويت مسائل ديني و معنوي نياز دارند که در اين زمينه پليس استان با حساسيت ويژه اين موضوع را دنبال کرده است.
وي با اشاره به برپايي چهارمين دوره بصيرت کارکنان پليس استان گفت: شرکت‌کنندگان در اين دوره زير نظر اساتيد حوزه و دانشگاه دروس معنوي، اخلاقي و همچنين احکام شرعي را فراگرفته و با حضور بر سر مزار شهدا، قبور عالمان مدفون در تخت فولاد اصفهان، زيارت امامزادگان و همچنين استفاده از محضر علماي اين شهر آماده خدمت‌رساني بهتر به مردم شدند
حجت‌الاسلام دوست عنوان داشت: طبق نظرسنجي هم که به‌عمل‌آمده شرکت در اين دوره‌ها با استقبال خوب کارکنان رو به رو بوده و تأثير بسيار زيادي در روحيات و اخلاق و رفتار آنان داشته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن