تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):قلب‏هاى ما جايگاه خواسته ‏هاى الهى است؛ هرگاه او بخواهد ما نيز مى‏&...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819264021




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصويب ضوابط جديد تاكسي‌هاي ون در جلسه شوراي عالي هماهنگي ترافيک


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ دي ۱۳۹۳ (۱۵:۷ب.ظ)
تصويب ضوابط جديد تاكسي‌هاي ون در جلسه شوراي عالي هماهنگي ترافيک معاون عمران و توسعه امور شهري و روستايي وزير کشور و رئيس شوراي عالي هماهنگي ترافيک شهرهاي کشور از تصويب ضوابط ايمني و رفاهي تاکسي‌هاي ون در صد و چهارمين جلسه اين شورا خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، مهندس خندان‌دل، معاون عمران و توسعه امور شهري و روستايي وزير کشور، پس از جلسه شوراي عالي هماهنگي ترافيک شهرهاي کشور که چهارشنبه، 24 دي‌، در وزارت کشور تشکيل شد در جمع خبرنگاران در زمينهٔ ضوابط تصويب‌ شده براي تاکسي‌هاي ون گفت: ارتفاع داخل کابين، مشخصات صندلي، ارتفاع کف خودرو از خيابان براي سوار شدن مسافران، رنگ خودروهاي ون، تهويه آن‌ها ازجمله استانداردهايي بود که مورد تصويب قرار گرفت و به‌ عنوان نمونه رنگ تاکسي‌هاي ون بايد زرد خورشيدي يا نارنجي باشد.
وي درباره استانداردهاي لازم تاکسي‌هاي ون کنوني، اظهار کرد: اين ضوابط در آينده اعمال مي‌شود و ون‌هايي که در حال حاضر در حمل‌ونقل شهري فعاليت مي‌کنند، بايد به‌مرور خود را با اين ضوابط تطبيق دهند و در صورت نبود امکان براي ايجاد اين انطباق از اين حوزه حمل‌ونقل شهري خارج مي‌شوند.
خندان‌دل درباره ساير مصوبات جلسه شوراي عالي هماهنگي ترافيک شهرهاي کشور گفت: اصلاح آيين‌نامه ماده 15 قانون تخلفات رانندگي يکي ديگر از موضوعات مورد بررسي در جلسه امروز بود، اين قانون اواخر سال 89 به تصويب مجلس رسيد و ماده 15 آن درباره شرايط پارک حاشيه‌اي خيابان‌ها است و برخي اشکالات در آيين‌نامه اجرايي اين ماده گزارش‌شده بود، بنابراين لازم بود که آيين‌نامه اصلاح شود.
وي اضافه کرد: اين کار بايد با همکاري شوراي عالي هماهنگي ترافيک شهرهاي کشور و شوراي عالي استان‌ها محقق شود و در دبيرخانه اين کار انجام شد، بنابراين با توجه به آنکه ديدگاه‌هاي جديد اعضا موردتوجه قرار نگرفته بود قرار شد، آيين‌نامه ماده 15 به کميته فني برگردد و در جلسه آينده شوراي عالي هماهنگي ترافيک شهرهاي کشور درباره آن بحث شود.
خندان‌دل بررسي نهايي مطالعات جامع حمل‌ونقل مشهد را يکي ديگر از موضوعات بررسي‌ شده در جلسه شوراي عالي هماهنگي ترافيک شهرهاي کشور ذکر و اظهار کرد: در جلسه قبل نيز اين موضوع موردبحث قرار گرفت و قرار شد شهرداري مشهد و مجري مطالعه نتايج را براي جلسه امروز ارائه دهند، اما؛ دو روز پيش به ما اطلاع دادند که برخي از اقدامات آنان هنوز به نتيجه نهايي نرسيده است و قرار شد ارائه نتايج مطالعات به جلسه بعد موکول شود.
رئيس شوراي عالي هماهنگي ترافيک شهرهاي کشور درباره آلودگي هوا گفت: گزارش‌ها نشان مي‌دهد که اگر حمل‌ونقل عمومي نابسامان باشد سهم قابل‌توجهي در آلودگي هوا خواهد داشت.
وي با اشاره به آيين‌نامه معاينه فني خودروها اظهار کرد: آيين‌نامه خوبي براي معاينه فني خودروها پيشنهاد کرديم که بر اساس آن معاينه فني به سيستم يکپارچه در کشور تبديل مي‌شود و اجراي آن موجب جلوگيري از بسياري از مشکلات کنوني مانند تقلب مي‌شود، اين آيين‌نامه به هيأت وزيران پيشنهاد شده است













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن