تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819043101




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در جلسه شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآنی عنوان شد اجرای طرح نهضت آموزش رایگان قرآن کریم در حاشیه شهر مشهد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در جلسه شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآنی عنوان شد
اجرای طرح نهضت آموزش رایگان قرآن کریم در حاشیه شهر مشهد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از اجرای طرح نهضت آموزش رایگان قرآن کریم در حاشیه شهر مشهد خبر داد.

خبرگزاری فارس: اجرای طرح نهضت آموزش رایگان قرآن کریم در حاشیه شهر مشهد



به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، سید سعید سرابی در نهمین جلسه شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی استان خراسان رضوی در دفتر معاون استاندار اظهار داشت: این جلسه با هدف بررسی و تصویب آیین‌نامه‌ها و شیوه‌ها توسط اعضای جلسه تشکیل شده است.
وی تصریح کرد: این شیوه‌نامه با هدف حرکت در راستای اجرایی‌کردن منشور توسعه فرهنگ قرآنی کشور شکل گرفته است که بر اساس این شیوه‌نامه دبیرخانه این شورا در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی مستقر می‌شود.
سرابی با اشاره به ساختار تشکیلاتی شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی استان، گفت: پنج کارگروه تخصصی شامل کارگروه توسعه و فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی، توسعه پژوهش و آموزش عالی، توسعه آموزش عمومی قرآنی، ستاد مسابقات و شورای شهرستان‌ها تشکیل شده است که در این جلسه شیوه‌نامه‌های آن در صورت کسب آرای اعضای به تصویب می‌رسد.
در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر عضو شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی با بیان اینکه استان خراسان‌رضوی به‌ویژه مشهد، سابقه دیرینه در حوزه قرآن و عترت دارد، گفت: ظرفیت‌های زیادی در زمینه قرآنی در این شهر وجود دارد که می‌طلبد بعضی از برنامه‌های بزرگ قرآنی کشور در مشهد برگزار شود.
وی افزود: ما به عنوان نماینده این شهر حمایت‌های خود را در مجلس برای دفاع از طرح‌های قرآنی در مشهد پایتخت معنوی کشور داریم. 
وی با تاکید بر تشکیل اتاق فکر در راستای برنامه‌ریزی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های قرآنی موجود در استان گفت: مسابقات و طرح‌های قرآنی در استان نیازمند سازماندهی است که این ساماندهی نیازمند تشکیل اتاق فکر و حضور همه اعضا است.
در ادامه حجت‌الاسلام محمدتقی کاظمی‌نسب، معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با ارائه گزارشی از عملکرد کارگروه توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی این شورا گفت: قرار است "طرح قرآنی مبین " که در جلسه قبلی این شورا به تصویب رسیده، هر هفته سه برنامه مرتبط با حوزه فعالیت‌های قرآن و عترت استان خراسان رضوی را تولید و به مدت یک سال از شبکه استانی خراسان رضوی پخش کند.
انتهای پیام/3138/ع

93/10/19 - 13:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن