تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كمال ادب و مروت در هفت چيز است: عقل، بردبارى، صبر، ملايمت، سكوت، خوش‏اخلاقى و مدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805146311




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همراهان احمدی‌نژاد مدعی محوریت اصولگرایان شده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: همراهان احمدی‌نژاد مدعی محوریت اصولگرایان شده‌اند
درست است که محوریت اصولگرایان را جامعتین بر عهده دارد اما اینکه فکر کنیم جریان اصولگرا در چند شخصیت خاص خلاصه می‌شود٬ فکر درستی نیست ممکن است این تفکر حتی باعث بروز اختلافاتی هم شود.
آفتاب: یک فعال سیاسی اصولگرا با طرح این سوال که چرا همراهان کسی که راه را اشتباه رفته است٬ در همایش‌های همگرایی اصولگرایان حضور دارند؟ گفت: باید از خود بپرسیم چرا این افراد مدعی محوریت جریان اصولگرایی شده‌اند.

حسین کنعانی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به برگزاریی جلسات همگرایی اصولگرایان عنوان کرد: برگزاری این قبیل نشست‌ها خوب است و می‌تواند اختلافات و نقاط مشترک گروه‌های یک جناح را مشخص کند و در ‌‌نهایت منجر به وحدت شود اما با توجه به اینکه اصولگرایی شامل طیف وسیعی از افراد و گروه‌های سیاسی کشور می‌شود لازم است تا دوستان اصولگرای ما در برگزاری این همایش‌ها قدری چتر خود را باز‌تر کنند.

وی افزود: درست است که محوریت اصولگرایان را جامعتین بر عهده دارد اما اینکه فکر کنیم جریان اصولگرا در چند شخصیت خاص خلاصه می‌شود٬ فکر درستی نیست ممکن است این تفکر حتی باعث بروز اختلافاتی هم شود.

این فعال سیاسی اصولگرا در مورد علت عدم حضور اعضای جبهه ایستادگی در جلسات همگرایی اصولگرایان گفت: البته رایزنی‌هایی با جبهه ایستادگی انجام شده اما جبهه ایستادگی برای حضور در این همایش‌ها هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده است.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری این جلسات هم‌اندیشی نیازمند شفافیت در مباحث اصولی است، عنوان کرد: اگر شفافیت نباشد باعث می‌شود سوالاتی در ذهن برخی ایجاد شود مبنی بر اینکه آیا این تجمعات به معنای یک ائتلاف انتخاباتی است یا ائتلاف سیاسی؟ اگر این جلسات به معنای ائتلاف انتخاباتی باشد٬ باید گفت که زودهنگام بوده و مورد قبول نیست.

کنعانی‌مقدم ادامه داد: در حالیکه این جلسات به معنای ائتلاف سیاسی هم باشد باید توجه داشت که ائتلاف سیاسی سازوکارهای لازم به خود را دارد و با برگزاری این جلسات تحت عنوان همایش همگرایی اصولگرایان نمی‌توان یک جریان سیاسی را سازماندهی کرد.

وی گفت: در همایش‌های اصولگرایان٬ برخی شخصیت‌های این جریان در موضع‌گیری‌های خود نسبت به احمدی‌نژاد عنوان کردند که راه را اشتباه رفته و تمام شده است٬ اما باز هم ابهام وجود دارد؛ چرا همراهان کسی که راه را اشتباه رفته است در این همایش‌ها حضور دارند و مدعی محوریت جریان اصولگرایی شده‌اند! این مساله باید شفاف شود که آیا کسانی‌که با احمدی‌نژاد همکاری داشتند و امروز هم او را همراهی می‌کنند٬ می‌توانند محور وحدت اصولگرایان باشند یا خیر.

کنعانی‌مقدم در پایان خاطرنشان کرد: از نظر من آزموده را آزمودن خطاست٬ اما جریان پایداری باید به سوالات مبهمی که امروز در بحث ائتلاف با اصولگرایان مطرح می‌شود پاسخ‌های قانع‌کننده‌ای داشته باشد.



تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن