تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801630856




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۱۱ پروژه با ۶۰۳ ميليارد تومان تا سال ۹۵ در استان بوشهر اجرايي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ دي ۱۳۹۳ (۱۳:۵۳ب.ظ)
روحاني: ۱۱ پروژه با ۶۰۳ ميليارد تومان تا سال ۹۵ در استان بوشهر اجرايي مي شود رئيس جمهوري روز چهارشنبه در پايان سفر دو روزه خود به استان بوشهر اعلام کرد که در جريان اين سفر مصوب شده که ۱۱ پروژه طي سالهاي ۹۴ و ۹۵ با اعتباري بالغ بر ۶۰۳ ميليارد تومان در اين استان ، اجرايي و عملياتي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، حسن روحاني در نشستي با خبرنگاران در بوشهر با تاکيد بر اينکه سياست دولت تدبير و اميد، تعامل سازنده با جهان و به ويژه با همسايگان جنوبي خليج فارس است، گفت: جمهوري اسلامي ايران از ديرباز روابط خوبي با كشورهاي جنوب خليج فارس داشته و ما در صدد تقويت اين روابط هستيم.
رئيس جمهوري اظهار داشت: تاريخچه و ريشه فرهنگي منطقه اي ما واحد است و همگي به دين مبين اسلام و پيروي از راه و رسم پيامبر عظيم الشان اسلام (ص) ايمان داريم و اين موضوع مي تواند در تحكيم بيش از پيش روابط ما موثر باشد.
روحاني با بيان اينكه بوشهر مي تواند با همسايگان جنوبي خود مناسبات و همكاريهاي خوبي در زمينه هاي مختلف برقرار كند، گفت: استان بوشهر مي توان با ايجاد رابطه صميمي و بسيار خوب با همسايگان جنوبي ، فعال تر از گذشته نقش آفريني كند.
رئيس جمهوري در ادامه به مصوبات و تصميمات دولت يازدهم براي عمران و آباداني استان بوشهر اشاره كرد و گفت: در جريان اين سفر طرح ها و پروژه هاي مختلفي در بخش هاي گوناگون براي توسعه و پيشرفت سطح استان مصوب شده كه همه آنها در دوره دولت يازدهم اجرايي و عملياتي خواهد شد.
روحاني افزود: توسعه بندر بوشهر و ايجاد منطقه آزاد تجاري كه قبل از سفر در دولت تصويب شده و به زودي بصورت لايحه تقديم مجلس شوراي اسلامي خواهد شد ،مي تواند منشا سرمايه گذاري در استان باشد. همچنين دو واحد نيروگاهي ديگر در كنار نيروگاه برق اتمي بوشهر احداث خواهد شد که مقدمات و تفاهمات اوليه با كشور سازنده انجام شده كه اين نيز مي تواند موجب ايجاد تحول در سطح استان باشد.
رئيس جمهوري در پاسخ به سوالي درباره اقدامات دولت در زمينه اشتغال و توسعه استان گفت: استان بوشهر از مجموع بودجه اي كه براي استان ها تعيين مي شود در رتبه سوم قرار دارد و دولت به الزاماتي كه براي پيشرفت سطح استان وجود دارد عمل كرده است و از همه مسئولين خواسته ام كه حدالامكان از نيروهاي بومي در پروژه ها و طرح هايي كه براي استان وجود دارد، استفاده كنند.
روحاني خاطر نشان كرد: استان بوشهر از استعدادهاي طبيعي و انساني غني برخوردار است و لياقت آن را دارد كه در بالاترين رده توسعه قرار بگيرد و اين كار بدست نخبگان استان امكان پذير است.
رئيس جمهوري در پاسخ به سوالي درباره بلاتكليفي اهالي دو روستا كه در اطراف نيروگاه بوشهر زندگي مي كنند، اظهار داشت: وزير كشور مامور شده است كه با جديت اين موضوع را پيگيري و به نتيجه برساند ضمن اينكه نيروگاه بوشهر هيچگونه مشكل حفاظتي و امنيتي كه مردم بخواهند در كنار آن زندگي كنند ندارد و از نوع نيروگاه هايي است كه از حفاظت و امنيت حداكثري برخوردار است و به طور منظم تحت نظارت هاي بين المللي قرار دارد













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن