تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820387183




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صنايع زنجان با نسل جديد سيستم‌هاي همكاران سيستم آشنا شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ دي ۱۳۹۳ (۱۳:۲۵ب.ظ)
صنايع زنجان با نسل جديد سيستم‌هاي همكاران سيستم آشنا شدند سمينار معرفي «راهکاران همکاران سيستم» با حضور بيش از ۱۰۰ نفر از مديران، سرپرستان و کارشناسان صنايع و کسب و کارهاي استان زنجان، برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين سمينار، نسل جديد راهکارهاي نرم‌افزاري اين شرکت که با عنوان «راهکاران» به بازار عرضه شده است، به حضار معرفي شد.
فولادي، مدير محصول و بازاريابي شرکت همکاران سيستم با اشاره به نقاط تمايز راهکاران، منافع اين محصول براي کسب و کارها را تشريح کرد.
وي هدف از ارائه راهكاران را پاسخگويي به نيازها و دغدغه‌هاي جديد صنايع و شركت‌ها متناسب با تغييرات گسترده و سريع روند تكنولوژي و صنعت در جهان و ايران ذكر كرد و اظهار داشت:« براي طراحي راهكاران به نيازهاي كليدي سازمان‌ها توجه شده و تلاش كرده‌ايم براي هر سطح از نيازها، امكانات متناسبي را طراحي و ارائه کنيم.»
وي در ادامه صحبت‌هاي خود، اصلي‌ترين ويژگي‌هاي راهكاران به عنوان يک ERP جامع سازماني را برشمرد و گفت: سادگي و يکپارچگي، تحت وب بودن، فرايندمحوري، انعطاف‌پذيري و قابليت متناسب‌سازي از کليدي‌ترين ويژگي‌هاي راهکار جديد همکاران سيستم است.
در بخش بعدي اين سمينار، مسعود صادق‌پور مدير پروژه استقرار راهکاران، با نمايش زنده سيستم «راهکاران» موتور گردش کار و ابزار گزارش‌ساز و استخراج داده اين محصول را به حاضران معرفي کرد.
اين سمينار با پرسش و پاسخ حاضرين در سمينار و پاسخگويي مديران و نمايندگان همکاران سيستم به پايان رسيد.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن