تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798283064




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایزدی: فرانسه بخاطر فجایع غزه مخالف حضور نتانیاهو در راهپیمایی پاریس بود /پاریس نمی‌خواهد احساس مسلمانان جریحه‌دار شود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: ایزدی: فرانسه بخاطر فجایع غزه مخالف حضور نتانیاهو در راهپیمایی پاریس بود /پاریس نمی‌خواهد احساس مسلمانان جریحه‌دار شود
عضو هیأت علمی مرکز تحقیقات استراتژیک بر این باور است که رهبران اروپایی در قبال حوادث اخیر فرانسه و افزایش خشونت و افراطی گری در خاورمیانه و اروپا موضع هوشیارانه ای اتخاذ کردند.
پیروز ایزدی، کارشناس سیاست خارجی و مسائل اروپا در گفت‌وگو با خبرنگار نامه نیوز درباره ایستادن رهبران کشورهای اروپایی در کنار مسلمانان پس از حوادث اخیر فرانسه، گفت: احزاب دست راستی افراطی که در کشورهای اروپایی فعال هستند به دنبال فرصتی برای پیروزی در انتخابات هستند؛ مسائل و مشکلات اقتصادی نیز در شرایط کنونی به محبوبیت آنها کمک کرده است چرا که آنها قصد بهره برداری سیاسی از این اتفاقات را دارند.

وی با بیان اینکه رهبران اروپایی به دنبال ممانعت گروه های افراطی به بهره‌برادری از مسائل تروریستی در این کشورها هستند، تاکید کرد: اگر احزاب حاکم و مقامات ارشد اروپایی بخواهند در شرایط کنونی نیز اقدام به دادن شعارهای افراطی کنند، واکنش اصلی مسلمانان را به همراه خواهد داشت و به همین خاطر رهبران اروپایی سعی در آرام کردن اوضاع دارند.

این کارشناس مسائل اروپا درباره حضور نتانیاهو در راه پیمایی مردم فرانسه در واکنش به حوادث تروریستی این کشور علی رغم مخالفت دولت فرانسه نیز گفت: دولت فرانسه علاقه‌مند است توازنی را در مسائل خاورمیانه ایجاد کند، با توجه به روابط نزدیکی که پاریس با اعراب دارد و سیاست عربی که فرانسه به آن معروف است دنبال می‌کند، زیاد تمایل نداشت که نتانیاهو با توجه به فجایع جنگ غزه در این مراسم شرکت کند.

وی همچنین تاکید کرد: به طور ویژه در شرایط کنونی، دولت فرانسه نمیخواست احساس مسلمانان را جریحه دار کند و به همین خاطر وقتی علی رغم مخالفت با حضور نتانیاهو در این مراسم، وی را در پاریس یافت از محمود عباس خواست تا حتما در این مراسم شرکت کند تا توازن مد نظر آنها تحقق یابد.

ایزدی با اشاره به اینکه اسرائیل همیشه نسبت به سیاست های دولت فرانسه علیه یهودیان و اسرائیل اعتراض داشته، افزود: نتانیاهو براین باور است که فرانسه آن قدر که باید و شاید است از یهودیان حمایت نمی‌کند و مسائل یهودی ستیزی در فرانسه افزایش پیدا کرده.

وی گفت: اسرائیلی‌ها همواره از دولت فرانسه به دلیل این مسائل شکایت داشتند، به همین دلیل بسیاری از یهودیان مقیم فرانسه، قصد مهاجرت به اسرائیل را دارند و معتقدند در معرض خطرند؛ با توجه به اینکه جمع کثیری از مسلمانان در فرانسه حضور دارند و در این بین طیفی از افراطیون نیز حضور دارند، رژم صهیونیستی بر این باور است که این افراطیون می‌خواهند خشونت خود را متوجه یهودیان کنند.






۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن