تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804507217




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کرایه تاکسی در سال ۹۴ تا ۳۵ درصد گران شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: کرایه تاکسی در سال ۹۴ تا ۳۵ درصد گران شود
علیرضا دبیر در جریان بررسی یک فوریت لایحه تعیین نرخ کرایه انواع تاکسی در شهر تهران در سال ۹۴ گفت: پیشنهاد شهرداری برای نرخ کرایه تاکسی ها در سال ۹۴ افزایش ۳۵ درصدی بود اما ما حتما این نرخ را در کمیسیون برنامه و بودجه کاهش می دهیم.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از مرکز ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران؛ رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: وزارت کشور مصوبه شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر اخذ عوارض از شعب بانک ها را لغو کرده؛ بانک ها با مذاکراتی که با وزارت کشور انجام داده اند جلوی این مصوبه را گرفته اند اما از آنجایی که این عوارض جزو درآمدهای پایدار شهرداری هستند ما آن را مجددا با طرح دو فوریتی ارائه خواهیم کرد.

دبیر با تاکید بر اینکه شهرداری تهران باید همزمان نرخ کرایه مترو و اتوبوس را نیز ارائه می کرد گفت: ما در کمیسیون برنامه و بودجه به همراه کمیته حمل و نقل و کمیسیون عمران باید این سه مورد را همزمان بررسی کنیم.

مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران نیز با تاکید بر ضرورت تصویب نرخ کرایه ها قبل از ۱۵ بهمن ماه گفت: شهرداری تاکید دارد نرخ مترو و اتوبوس را نیز به شورا ارسال کرده اما این لایحه هنوز به دست ما نرسیده است.

محسن سرخو رییس کمیته حمل و نقل در مخالفت با یک فوریت این لایحه گفت: در این لایجه موضوعات ساختار تاکسی رانی هم مطرح شده و بررسی این موضوعات به صرف وقت نیاز دارد. با توجه به اینکه در سال ۹۴ قرار است بودجه ها انقباضی باشد و اینکه در سال ۹۳ تنها ۲۳ درصد نرخ کرایه تاکسی افزایش پیدا کرده است و در عین حال با توجه به اینکه هنوز لایحه نرخ مترو و اتوبوسرانی به شورا نیامده چه الزامی برای یک فوریت این طرح وجود دارد؟

چمران برای حل این مشکل پیشنهاد کرد کمیسیون عمران تنها موضوع مروبط به نرخ کرایه تاکسی را بررسی کند و موضوعات دیگر را بعد از تصویب کرایه مترو و اتوبوس در دستور کار قرار دهد.

احمد دنیامالی نیز با تاکید بر اینکه کمیسیون عمران با برخی از ماده های این لایحه مخالف است؛ بیان داشت: ما می توانیم موضوع نرخ را تصویب کنیم و مواردی که به قیمت ها ارتباط ندارد کنار بگذاریم. اگر این لایحه به تاخیر بیافتد برای اجرای این قانون از ابتدای سال ۹۴ مشکل خواهیم داشت.

اما قناعتی در مخالفت با یک فوریت این لایحه با اشاره به عملکرد استانداری برای کنترل قیمت ها در سال گذشته تاکید کرد: افزایش قیمت تاکسی اثرات زیادی را در جامعه می گذارد و من خواهش می کنم با توجه به شرایط نفت که در زندگی همه مردم تاثیرگذار است با عجله درباره قیمت کرایه تاکسی تصمیم گیری نکنیم. چرا برای افزایش قیمت ها عجله داریم؟

حبیب کاشانی نیز گفت: در فاصله زمانی دی ماه تا اسفند ماه بار کار شورا بسیار زیاد می شود و از این رو ضروری است این لایحه هر چه سریعتر بررسی شود.

وی خطاب به قناعتی بیان داشت: ادبیات شما در جامعه بار می آورد و این طور به نظر می رسد شورا اصرار به افزایش قیمت دارد. در حالی که ما در سالهای گذشته تلاش کرده ایم با توجه به شرایط اجتماع این قیمت ها افزایش دهیم.

در پایان یک فوریت این لایحه به تصویب رسید.






تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن