تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819191419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل موسسه خیریه امدادگران عاشورا خبر داد رفع نیاز بیماران سرطانی و صعب العلاج در البرز


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرعامل موسسه خیریه امدادگران عاشورا خبر داد
رفع نیاز بیماران سرطانی و صعب العلاج در البرز
مدیرعامل موسسه خیریه امدادگران عاشورا از رفع نیاز بیماران سرطانی و صعب العلاج در البرز خبر داد.

خبرگزاری فارس: رفع نیاز بیماران سرطانی و صعب العلاج در البرز



به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی شرف‌علم ظهر امروز در جلسه هیئت امنا امدادگران عاشورا استان البرز اظهار داشت: موسسه خیریه امدادگران عاشورا سازمانی غیر دولتی، غیر انتفاعی و غیر سیاسی است که به منظور یاری رساندن به محرومان و رنج دیدگان بیمار و  ارائه کمک‌های انسان دوستانه به نیازمندان و بیماران فعالیت می‌کند.
وی افزود: اعضای این موسسه خیرینی از پزشکان، پیراپزشکان، متخصصین امور آموزشی و بهداشتی و توانبخشی و مدیرانی هستند که با توجه به توانایی‌ها و اختیارات و تخصص‌های مختلف کمک‌های ارزنده‌ای را در تهران و سراسر کشور برای حمایت از فعالیت موسسه به طور داوطلبانه ارائه می‌کنند. 
وی خاطرنشان کرد: شعبه مرکزی موسسه در تهران به مدت 8 سال و در کرج به مدت دو سال فعالیت خود را آغاز کرده که امسال به طور عمده و گسترده فعالیت‌های خود را پیگیری می‌کند.
به گفته شرف‌علم هم اکنون این موسسه 400 نفر مددجو را تخت پوشش دارد.
در ادامه این نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: زمانی که امکانات وجود دارد و می‌توانیم خدمت رسانی کنیم چرا این کار انجام نمی‌شود و این یک معضل به حساب می آید و به طور مثال بیماران سرطانی برای شیمی درمانی باید مبلغ 250 تا 400 تومان را صرف کنند که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به صورت رایگان شیمی درمانی می شوند.
حمید درفشی افزود: یکی از وظایف ما علاقه‌مندی افراد به دین می باشد که اگر بتوانیم به گونه‌ای تبیین کنیم که خدماتی که افراد ارائه می‌دهند می‌تواند در قالب خمس و زکات آنها باشد با پشتکار بیشتری به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند.
وی یادآور شد: با اجرای طرح تحول سلامت به مردم خدمات رایگان ارائه می دهیم که ارائه خدمات نیازمند داشتن فضاهای لازم است.
* 180 تیم پزشکی به روستاها اعزام میشوند
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) نیز در ادامه این نشست از اعزام 180 تیم پزشکی از ابتدای سال جاری تا کنون به روستاها خبر داد و گفت: سپاه استان البرز به اندازه توان خود با اعزام 180 تیم پزشکی به روستاها از اول امسال سعی در رفع نیازهای مردم دارد.
علی استاد حسینی خاطرنشان کرد: 70 تا 80 میلیون کمک بلاعوض و 200 میلیون وام قرض الحسنه به محرومین روستاها اختصاص داده شده و ما نیز توام با دیگر دستگاه ها به کمک سلامت استان می‌آییم و در همین راستا نیز زمینی به اندازه 10 هزار متر مربع در 10 طبقه جهت برپایی کلینیک مجهز جنب سپاه استان با صرف هزینه 23 میلیارد تومانی کلنگ زنی شده است.
انتهای پیام/2302/ن۳۰

93/10/23 - 16:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن